Nieuwe maand: nieuwe kansen!

Vandaag wil ik toch echt beginnen om iedere dag een paar workouts te doen. Nu weet ik dat er iedere maand schema’s op internet worden geplaatst, maar ik kan die van november nergens vinden :frowning_face:

En misschien is het leuk om elkaar deze maand te motiveren (meestal stop ik al na 3 dagen ofzo)

Ik zeg ook zo vaak tegen mezelf dat ik 's ochtends moet beginnen met workouts of 's avonds. Alleen ik houd het een week voor en dan stop ik er al mee. Ik zou ook niet weten waar je een schema kan vinden…

Op Blogilates staat een november workout schema, al moet ik zeggen dat ik die bij de aanblik al pittig vind. Ik heb hem vorige maand geprobeerd, en welgeteld anderhalve dag volgehouden, haha :wink: Maar opzich maak ik elke dag wel even tijd vrij. Gewoon op een matje wat pilatesoefeningen doen en wat cardio ertegenaan gooien, naar het hardlopen.

Hier is het schema waar ik het over had :wink:

Ik heb het net 1 dag volgehouden. Echt zo schamend. Maar doen jullie iedere dag workouts? of 2 à 3 keer per week?

Ah oke, ja de motivatie is voor mij echt ver te zoeken. Maar ik kreeg vorige week te horen dat ik naar andere opleiding mocht en vandaag al kon beginnen. Dus was daar even allemaal stress mee enzo. Dus ik hoop dat ik binnenkort weer meer motivatie krijg!