Nieuwe M.A.C foundation te koop!!

Hoi allemaal! Ik ben afgelopen vrijdag naar de Bijenkorf in Amsterdam geweest en heb daar mijn eerste mac foundation gekocht. Eenmaal thuisgekomen is de kleur helemaal niet goed voor mijn huid. Daarom wil ik hem graag proberen te verkopen. De kleur van de foundation is NW20.

Ik hoor het graag als iemand interesse heeft!

Om welke variant gaat het precies & wat is de prijs die je wilt hebben inclusief verzendkosten?

@Aapje het is de studio fix fluid foundation! Sorry helemaal vergeten te vermelden haha. Ik zal er wel even een foto bijplaatsen! Aangezien hij nog helemaal nieuw is dacht ik aan 26 inclusief omdat hij helaas niet door de brievenbus past…

Ooh jammer, ik keek net even naar mijn eigen mac foundation maar dat is helaas NC15, ik dacht dat het wel zou kunnen omdat het zomer word maar helaas heb jij de koele teint nodig en ik een warme, helaas kan ik je niet helpen. Als je hem hier niet kunt verkopen zou ik het proberen op marktplaats of wieweet kun je hem gewoon nog ruilen als je aangeeft dat je niet goed geholpen bent, best lullig eigenlijk. Ik heb t ook een keer gehad. Hadden ze me bij de MAC store in Den Haag echt een veel te donkere concealer aangesmeerd…

Ai, heeft een mua je deze kleur aangeraden? Zonde van je geld! Dan zou ik absoluut terug gaan! Ik heb dat heel vaak gehad, dat een mua daar me de verkeerde kleur aanraadt, en dan zit je daar met een dure foundation. Ik heb 1x een verkeerde kleur mac concealer terug gebracht en mn geld teruggekregen. Wel met wat gezeik, maar ja, ik kreeg de verkeerde kleur aangesmeerd die 4 tinten donkerder was :’)

4 tinten te donker is wel echt heel erg. Wel goed dat ze uiteindelijk je geld hebben terug gegeven. Tip voor als je foundation gaat kopen; vraag of je even met een spiegel naar het daglicht mag lopen, dan zie je beter of hij met je huid matcht.

Klopt, ik heb aan een mua gevraagd welke kleur geschikt was voor mij en toen heeft ze me deze aangeraden. Aangezien het professionals zijn leek het mij dat zij wel wist welke kleur er bij mij past. Ik woon helaas niet in de buurt van Amsterdam dus mocht ik hem willen terugbrengen zijn de reiskosten nog duurder dan de foundation zelf… Heel erg balen!

Upje

jeetje wat zonde zeg! en het is ook nog eens duur, helaas is het niet mijn kleur

Het is mijn kleur volgens mij, aangezien ik de concealer in NW15 heb en die net iets lichter is dan mijn huidskleur. Ik zal er even over nadenken.