Nieuwe low-budget lijn van Maybelline?

Ik was laatst in een klein Duits stadje met een vriendin, en ik kwam dit tegen in de DM (drogisterij, dit was een groter filiaal, ze hebben ook kleinere, ik vind het vergelijkbaar met het Kruidvat)

http://i50.tinypic.com/2ibk9hz.jpg

Een beetje een peachy kleur en een soort pastel paars.
* Sorry voor de korte nagels, ik bijt, wanneer ik ze lak bijt ik niet, vandaar dat ik ze nu dus lak. Dit is 1 laag zonder top/base coat, hij dekt dus best goed, maar 2 lagen + topcoat is wel beter*

Een heel rek, vol met Maybelline voor een hele lage prijs, de print op de dop stond op alle producten. En de prijzen waren heel laag, deze nagellakjes kosten per stuk slechts 1,95! Ik had deze producten nooit eerder gezien, mijn vriendin lette niet echt op en zei, ‘neuh, volgens mij heb ik dat al vaker gezien’.

Nu mijn vraag, hebben jullie deze lijn al ergens anders in NL gezien, of zijn jullie al lang bekend met deze lijn en ben ik nu zo dom? Ik kon op google niks vinden iig.

*Sorry voor de slechte kwaliteid van de foto’s, het is tijd voor een nieuwe camera.

Ik moet je teleurstellen en zeggen dat ik deze lijn nog niet heb gezien, maar hij ziet er wel heel leuk/goed uit. En voor dat geld.
Maar wel apart, dat je hem niet kan vinden op google. Misschien nog wat verder zoeken? Soms kan ik dingen als nagellak ook niet goed terug vinden, super irritand haha.

Dankje voor je bericht! Ja echt heel vaag, hij stond ook niet op de duitse site van Maybelline… Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met de kwaliteid zit haha, ik ga het eens testen.

misschien is het fake??
al zou ik het wel gewoon kopen xD kwaliteit ziet er best goed uit ^^

Heb ik ook al aangedacht! Maar het logo komt toch goed overeen, en ik vind de DM echt totaaaaal geen winkel om fake te verkopen.

Haha ja he? Niet verwacht voor die prijs, maar ik dacht, tja het is wel van Maybelline, toch wel het proberen waard! En ze staan leuk tussen mijn andere nagellak haha.

Geen dank, ik ben echt onwijs benieuwd. Ik heb opeens een nagellak tik, dus als ik maar ergens (goedkope) goed nagellak kan kopen doe ik het… Tip; Nagellak van MAX v.d. Action is best goed met basecoat & topcoat. En super low budget: ¤0,45.

-

Misschien is het een LE ofzo.

Idd, maar het staat er zo te zien wel op.
Misschien extra zo gedaan voor die prijs…

Ja die heb ik er ook een paar, maar een goede base + topcoat is zeker nodig, anders chippen ze echt meteen bij mij. (maar dat kan ook aan mij liggen haha) Wat vind jij van de nieuwe lijn van Catrice?

Oke nu weer On-topic= Ja daarom had ik ook echt niet verwacht dat het maybelline zou zijn, maar misschien is het wel een lijn voor arme jongere en studentjes? Om het goedkoop te houden moet er natuurlijk bespaart worden op de verpakking, dus dan plakken ze er zo’n sticker op zodat het er nog een beetje leuk uitziet.

Ik vond dit op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=c5pJwuGQfoM

Dankje :slightly_smiling_face:

Oh ik heb even de nieuwe lijn van Catrice gegoogled. En omg de kleurtjes zijn zo super leuk. Waar kan je deze halen? Een ideetje?