Nieuwe "lifestyle" ontdekt door Tumblr

Hey hey,

Ik weet niet of dit mag, als nieuw topic, maar ik vond het niet echt passen in de rest van de topics omdat die heel algemeen zijn.

Ik ben dus vandaag een blog tegen over (raw) vegans. Edit mod: Reclame maken is niet toegestaan
De blog klinkt als pro-ana maar dit is het dus absoluut niet.

Er staan allemaal tips op etc. en het doel is dus dat je het meest dus fruit en groente eet. (oatmeal, rijst etc. mag ook)
Volgens mij volgt het niet alle regels van veganisme, maar is het meer alleen de food lifestyle zelf.

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit doen en ervaringen willen delen, of mensen die dit samen willen doen?
Ook vroeg ik me af hoe je zo goedkoop mogelijk aan zoveel fruit en groente komt, ik ben namelijk student en heb niet echt heel veel te besteden aan boodschappen.

Sorry maar thinspo is bij uitstek richting pro ana
de Tumblrpagina lijkt ontschuldig, maar als je even doorscrolt zie je deze foto’s ertussen.:

en berichten als deze: Anonymous asked: Is 1200 calories enough on a raw diet? I am too scared to eat any more.

You can definitely start there, honestly, that’s how much i often eat. maybe dont go full raw, either.

Verre van gezond lijkt me. Ik ga nu even een mod vragen of dit topic verwijderd kan worden

maar gaat dit topic dan over die blog of over de lifestyle?
want raw vegan kan super gezond zijn hoor!! dus om nu meteen dit topic te laten verwijderen… :’)

Het is toch gewoon vegan en ze eet gedeeltelijk raw vegan maar is niet obsessief erover maar eet ook wel eens niet raw. Tenminste dat geeft ze aan. Het is niet een nieuw soort lifestyle of iets wat nog niet bestond.

Ze prijst 2000kcal per dag aan, wat gewoon goed is. En wat ik ook in je beginpost zou zetten want ik denk dat veel mensen zich vergissen in hoe moeilijk het is om dat aantal uit groente en fruit te halen maar je lichaam heeft het gewoon nodig.

Ik persoonlijk vind je topic title niet echt geweldig. Ik zou gewoon het