Nieuwe leuke sport kiezen

Ik zou aan een aantal proeflessen meedoen als ik jou was! Zo kun je verschillende sporten meemaken en dan uiteindelijk alsnog beslissen wat je het leukst vind. Ik zit zelf al 13 jaar op handbal, ook een aanrader als je van teamsport en een niet al te softe sport houd.

Zelfde vraag geldt voor mij. Ik hou wel van sporten, maar heb nu een jaar gefitnesst en merk echt dat de lol er helemaal vanaf is. Vind het absoluut niet leuk om te gaan want ik vind het gewoon heel erg saai.

Ik hockey ook, maar vanaf volgend jaar zijn wij een studententeam (alleen wedstrijden, geen trainingen) omdat sommige ver weg gaan studeren en dan niet door de weeks kunnen trainen. Vind ik heel jammer, want vond die anderhalf uur training in de week juist wel lekker.

Nu zoek ik dus iets nieuws. Ik kan echt niet dansen en hou daar ook totaal niet van. Kickboksen heb ik al gedaan maar hoeft van mij ook niet echt meer. Het liefst geen teamsport omdat ik dat nu al doe en elke zondag al een wedstrijd speel. Iemand nog leuke suggesties, ik ben overigens 19 jaar.

Meschien hockey? Ik zit er zelf ook op en het is ook een transport dus hartstikke gezellig!!!

Korfbal, korfbal all the way.

Zaal :slightly_smiling_face: maar in de zomer ook beach :slightly_smiling_face:

Denk het niet hoor, maar t duurt wel even met de basis maar ik hoor nu dat dat met veel sporten is. M’n papa en mama hebben t alletwee gedaan tot hun 26e. Hun advies: Heb je er aanleg voor/ heb je er heel veel zin in, gewoon doen dan! :flushed:

Ik ben nu serieus aan het nadenken over volleybal lijkt me wel leuk :slightly_smiling_face: Ga miss een proeflesje doen

Thaiboksen iss ook heel leuk !
Of een andere vechtsport ?

handbal

zoiets heb ik ook ik wil graag iets doen ik heb al onder dansen en musical gezeten maar wat moet ik nu doen mijn moeder zegt toneel lessen maar ik wil ook iets heel anders mij lijkt hockey ook wel leuk maar ik kan dus niet kiezen en ik weet niet of hockey of toneel lessen ook leuk blijven

Doet wel pijn :cry:

In principe kun je met iedere sport op latere leeftijd beginnen. Het is inderdaad zo dat sommige teams al gevormd zijn en dat je daar lastig tussenkomt, maar je mag ook wel een beetje van een team verwachten dat als je nieuw bent, ze je gewoon op zullen nemen in het team, al is 15 jaar wel een beetje een lastige leeftijd omdat meisjes zich dan een beetje willen bewijzen ten opzichte van andere meisjes.

Zaal:)

Hmm ik ken dit. En ik ben een drama in teamsporten.
Ik lees hier een paar keer kickboksen, misschien moet ik dat eens proberen. Ik heb ook ooit turnen gedaan, maar ik ben de leningheid een beetje kwijt (de conditie eerst ook)
Maar ik ga nu vaak hardlopen.

al hou je een beetje van vies worden is survival ook een hele leuke sport!

Pole fitness, kun je je lenigheid nog gebruiken! :slightly_smiling_face:

dit topic is bijna 4 maanden oud dus ik neem aan dat ze al wat heeft gekozen

ot volleybal is inderdaad heel leuk

Ik heb inderdaad al een sport gekozen en het is volleybal geworden :slightly_smiling_face: Het is echt super leuk en het past goed bij me!