Nieuwe leuke jongen ontmoet..

laatma xd

dat je alleen al kust met een andere jongen als je een vriend hebt vind ik niet kunnen. je vriend is veel meer waard dan jou, alleen is het jammer dat die dat niet zelf inziet. verder weet ik niet wat je met je vriend moet doen, aangezien ik wel snap dat je geen dood op je geweten wilt hebben, maar toch denk ik niet echt dat die zelfmoord pleegt ofzo. praat er gewoon een keer goed over met hem?

Dan moet je aan je vriendje vragen of hij het beter vindt dat jij met hem hebt terwijl je iemand anders leuk vindt?
Komop zeg, hij is 16, geen 11.
En het zou sowieso niet eerlijk zijn als je met je vriendje hield terwijl je al met die andere jongen hebt gezoend enzo.

als 'ie erachter komt dat je vreemd bent gegaan op vakantie dan pleegt ie ook zelfmoord. mij lijkt het het beste als je met m gaat praten.

Je houdt je vriend aan het lijntje zo. Je geeft zelf al aan dat je meer voor die andere jongen voelt, dus dan is het zielig voor je vriend. En hij pleegt echt geen zelfmoord, mensen zeggen zoiets om te dreigen maar doen het bijna nooit.

Okeee dus heel veel zeggen maar doen het niet ?
maar hij had toen wel met zijn zakmes in zijn polsgesneden…

Ja ik weet ik was fout maar hij is ook 3x vreemdgegaan daar was ik ook boos om maar ik kon me echt niet inhoudenn…

hij is drie keer vreemd gegaan :expressionless: ?

Hij houdt je aan het lijntje. Hij geeft je een schuldgevoel zodat je het niet uit durft te maken. Je moet het als je er niet goed bij voelt gewoon uitmaken, jouw geluk is ook belangrijk. En áls hij het doet is het niet jouw schuld. Hij is gewoon dom als hij denkt dat hij je zo houdt. En hij is vreemdgegaan, en jij vind een andere jongen leuk. Genoeg redens om het uit te maken toch?

Maak het gewoon uit, hij moet niet zo janken. Pff, wat raar om dat tegen jou te zeggen. En sowieso, jij zou z’n dood niet op je geweten hebben, jij bent niet verantwoordelijk voor hem, dat is hijzelf.
Ik ken hem niet ofzo, maar ik acht de kans dat het een serieuze waarschuwing is zeer klein. En alleen daarom zou ik het al uitmaken. Dit is gewoon emotionele chantage.

Hij is drie keer vreemdgegaan.
Hij wil verder gaan dan jij wilt.
Je vindt iemand anders leuker.
Hij chanteert je.

En dat zijn alleen maar de dingen die ik hieruit op kan maken. Waarschijnlijk heeft ie nog veel meer gebreken.
Lijkt me duidelijk toch? Dumpen.

huh of ik heb een deja-vu of je hebt dit onzin-verhaal al eerder verteld :flushed: