Nieuwe legergroene parka jas van Fashion by Kate! Met aangehecht kaartje.

Legergroene parka

Hallo allemaal,
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe warme winterjas gekocht. Een shopping spree hierna vond ik
een jas die ik nog leuker vond! Ik was helaas te laat met ruilen, dus zat ik met een extra jas. Daarom zet
ik nu de eerste jas op internet. Deze was nieuw €224,95 en heb ik in de Hoogstraat, Den Haag gekocht.
De jas is van het merk Fashion by Kate. Het kaartje hangt er nog aan (ook te zien verder in dit topic).
Eventueel voor de geïnteresseerde is de bon aanwezig, deze kan ik je eventueel doorsturen in een privé
berichtje (aangezien er toch ook persoonlijke bankgegevens op staan).

Deze jas is een onesize, en zal iedereen passen. Ook met een kleiner maatje kun je deze naar wens
aanpassen naar jouw maat! Dit kan door de twee touwtjes aan te trekken op hoogte van je middel,
hierdoor wordt gelijk jouw lichaamsvormen geaccentueerd. Deze jas is net iets langer dan de gemiddelde
jas, dit betekent geen koude rug op de fiets. Enige nadeel aan deze jas is dat de mouwen korter zijn dan gemiddeld. Vond ik zelf geen probleem bij aankoop aangezien ik in de winter wanneer dit nodig is altijd handschoenen of lange mouwen aanheb.

De sluiting is met een rits en hierover een rij met drukknopen. De zakken zijn aan de bovenkant open,
maar deze heeft ook een ritssluiting aan de zijkant.

Schouders: 46 cm
Borst: 102 cm
Lengte: 70 cm

Ik werd geattendeerd dat dezelfde jas op Ebay staat, hier heb ik zelf ook even naar gekeken, maar
deze is toch anders. De versie op Ebay heeft ritsen op de mouwen en meer frutsels op de zijkant
van de jas. Ook de maatvermelding hiervan is anders. Hetzelfde over de jas op BOOHOO, deze lijkt
hier zeer op. Maar BOOHOO verkoopt het merk niet waarvan deze jas is.

Hieronder heb ik een collectie foto’s gemaakt van het bekende blogger meisje Silva. Die heeft deze jas
ook (of hij lijkt er verdomd veel op) en weet hem heel leuk te combineren.

En als laatste nog eventjes een eigen foto omdat het moet. Zo kun je ook goed vergelijken hoe die bij
welke maat zou kunnen staan. Ik gok dat het bovenstaande meisje een maatje XS of een S zal hebben.
Terwijl ik zelf meer een M of een L heb. Hieronder een eigen foto en een eigen foto van het aangehechte
label.

Even in het kort:
Staat: Perfect, zelfs het kaartje is nog aangehecht.
Maat: One-size
Nieuwprijs: Meer dan €200,- maar deze jas mag je voor €75 overnemen, wat echt niet veel is voor een
winterjas. (over deze prijs valt nog te praten).
Verzending: Verzending is via pakketpost van €6,75, deze betaal ik voor je. Hiermee krijg je een
track&trace code zodat je precies kan zien waar je pakketje zich bevindt. Vanaf dat ik het pakketje heb
verstuurd kan ik er niets meer aan doen, daarom is verzending op eigen risico. Ophalen kan eventueel
ook in Den Haag.

Waarom doe je deze jas weg?
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe warme winterjas gekocht. Een shopping spree hierna vond ik
een jas die ik nog leuker vond! Ik was helaas te laat met ruilen, dus zat ik met een extra jas. Daarom
zet ik nu de eerste jas op internet.

Waarom verkoop je hem voor zo weinig vergeleken de nieuwprijs?
Ik wil hem heel graag kwijt!

Ik heb nu geen geld, kan ik eventueel later betalen?
Wegens al heel veel afhakers met vorige producten die ik heb verkocht, reserveer ik niet meer.

Sta je al in het betrouwbare verkoperstopic?
Jazeker! Onder mijn vorige naam namelijk WASBEERKIP

Is dit echt bont?
Nee, geen echt bont, geen dieren hebben geleden voor deze jas.

Ik heb interesse, mag ik je een berichtje sturen?
Een privé berichtje sturen gaat het snelt. Op onzin reacties ga ik niet in evenals aanbiedingen voor ruilen.

En al het commentaar mag je voor je houden, dankjewel alvast.

up

-

Oke, je hebt je vorige topic laten sluiten nadat ik en nog iemand deze link ( http://www.sheinside.com/Green-Fur-Hooded-Long-Sleeve-Drawstring-Pockets-Coat-p-102302-cat-1735.html ) hier hadden gepost. Maar kan je uitleggen waarom dit niet dezelfde jas is, maar je wel dezelfde foto gebruikt?

edit: Deze link is afkomstig van de blog van het meisje waar jij die foto’s van post, en de afmetingen van de jas komen ook precies overeen met de afmetingen die jij er hebt staan.

Ik vind het maar vreemd dit. De jas staat inderdaad gewoon op internet voor minder geld…

Is de jas dezelfde kleur als de foto’s van die blogger of is hij echt zo donker?

Oh wacht even. Ik vond je beginpost al merkwaardig maar nu ik de reacties lees…

Oke, degene die wel interesse hebben mogen een berichtje sturen :wink:
De rest ga ik niet op in, serieuze vragen kunnen gesteld worden de rest staat
uitgebreid uitgelegd in de beginpost.

Sorry hoor, maar je gooit geloof ik gewoon je eigen glazen in.
Nouja, je wilde hem terugbrengen las ik, dus ik neem aan dat je het bonnetje nog hebt. Mag ik daar misschien een foto van? En ja, ik ben geïnteresseerd.

Ik ga eventjes opzoek en zal 'm daarna inscannen voor je :wink:

Oke! :slightly_smiling_face:

Je hebt een privé berichtje!

En morgen komen er nog een paar diesel wedges :slightly_smiling_face:

grappig dat je, nadat je mij een foto van een bonnetje waar de prijs van 224,95 op staat, je de originele prijs van de jas in dit topic hebt veranderd van 199,95 naar 224,95
Ik geloof er geen hol meer van, bij deze ben ik niet meer geïnteresseerd, alle dames die dit topic bezoeken, wees gewaarschuwd :’)

Doe is heel ff normaal. Ik heb me vergist in de prijs?

Voor de geinteresseerde, de bon, aangehecht kaartje, alles is aanwezig.
Dus ik vind het belachelijk dat je hier zo reageerd en niet tijdens ons
persoonlijk contact.

Ik weet niet of ze daadwerkelijk niet betrouwbaar is hoor, maar hij staat iig in dit topic al voor goedkoper en ik geloof het zelf niet meer :stuck_out_tongue:

Even op de webshop van die winkel waar het bonnetje van was gekeken, ze verkopen dat merk daar helemaal niet. Kan het merk ook nergens op internet vinden.

Ik was geïnteresseerd, maar vind het toch een beetje apart en kan inderdaad niks vinden over het merk…

up

Ik vind het ook wat onbetrouwbaar allemaal, maar geef je nog even het voordeel van de twijfel. Ik wil je verzoeken het bonnetje alsnog te posten (met fotobewerkprogramma kun je de persoonlijke gegevens weghalen) en een link naar de bron van de eerste foto te posten. Als dat de jas is die jij verkoopt, dan is hij dus ook érgens op internet te vinden (incl. merkvermelding, verkoopprijs, et cetera, neem ik aan).