nieuwe kleur muren

ik heb een jaar geleden mn muren groen/geel geverfd, maar ik vind t nu zo vreselijk (na een week al eigenlijk hihi) dat ik t over mag verven. Ik moet wel mn gordijnen houden, en mn meubels zijn wit. Weten jullie leuke kleuren die bij rood, oranje, paarse gordijnen passen?
en ik zat ook te denken aan zo’n sjabloon ofzo om iets in een andere kleur op mn muur te verven. zo heb ik toch een motiefje want ik mag geen nieuw behang. heeft iemand daar ervaring mee?
xx.

Wat dacht je van één rode muur (bij een muur waar geen gordijnen zitten)
En dan een donkerpaars motief op een andere muur
De rest van de muren gewoon wit, net als de achtergrond van het sjabloon

Wit.

leuk idee ! ik denk dat ik de muur tegenover mn gordijnen rood doe, dat staat heel mooi :slightly_smiling_face: alleen doe ik de muren niet wit, want dan heb ik een witte muur met een wit bed, dat is zo wit hihi
paars motief is ook een goed idee ! alleen nog een kleur muur verzinnen… iemand?

Arg, ik heb groen/gele muren. Vreselijk idd! Maar ik mag het niet verven (heb ook een groene en een gele stoel ¬¬) nutteloos voor jou, maar goed :stuck_out_tongue:

Een witte muur met een wit bed is wel mooi. Maar anders zou je die muur rood kunnen maken of dat motief boven je bed doen

die muur bij mn bed heb ik liever niet rood want t grootste deel van mn gordijnen is rood, en die hangen bij die muur :stuck_out_tongue:

http://img385.imageshack.us/img385/4716/kleurenqd3.png

ik wil 1 muur in een van die 2 kleuren doen
en de andere in creme/heel lichtgeel, en op die muur dan blokjes, rondjes of zoiets. welke kleur vinden jullie het leukste? de bovenste of de onderste?

De onderste =D Die bovenste is wel heel… roze. Dat word je misschien ook weer heel snel zat. Maar dan heb je een roze muur, een rode, een met een paars motief en een lichtgele met blokjes ofzo erop… Is dat niet een beetje te druk? Maar als jij denkt dat je je daar niet aan gaat ergeren moet je het doen ^^

al mijn muren worden creme/lichtgeel achtig, en 1 muur word roze (die felle of die lichte) die kleur roze laat ik dat op de andere muren terug komen in blokjes of rondjes etc.
:slightly_smiling_face:

wie heeft er iets op zn muur geschilderd? rondjes, vierkantjes etc… of heeft iemand een leuk idee?