Nieuwe klassen..

Okee sorry dat k hier helemaal ene topic voor maak maar ik zit nu mega te stressen en moet het echt ff kwijt:$

Nou ik ging dus van 2 vwo naar 3 havo. En alle klassen zouden omgegooid worden.
En dat is ook gebeurt. Ik had het rooster gezien en ik had er niet zoveel problemen mee. ik kon redelijk veel kinderen en ik had goede (leuke) docenten.
Maar nu krijg ik inene een link van een vriendin (die iedereen nu heeft), en alles is weer omgegooid…
Nu zit ik dus ik een klas met 54(!) kinderen waarvan ik er 3 ken…
En die mensen mag ik dus niet, en hun mogen mij niet.
En bijna alle docenten die ik krijg ken ik niet enso… En degene die ik ken die kunnen het nooit goed uitleggen enso…
En nu zit iedereen op hyves, msn, twitter enz. helemaal blij tedoen want iedereen zit bij elkaar… en ik zit in een kutklas met kutdocenten…
En nu zit ik dus helemaal te stressen…

Sorry voor dit hele zeikverhaal:$ maar ik moest het ff kwijt:$

Ja hier heb ik ook last van, vind het ook vervelend. Ach, we just have to deal with it.

Zie het als een kans om nieuwe vrienden te maken, daarnaast kan je altijd nog met je oude vriendinnen rondhangen in de pauze.
Nieuwe docenten kan soms goed, en soms slecht zijn, het ligt er maar net aan wie je hebt.
En als het echt niet gaat, dan vraag je toch een klasoverplaatsing aan?
Neem een kop thee en ga rustig TV kijken, het komt allemaal goed.

Zit je met 54 kinderen in 1 klas? Woooow, ik zit met 10. Nouja je kent er in ieder geval 3, alleen mogen jullie elkaar niet. Dan ga je kennis maken met die nieuwe mensen. :slightly_smiling_face: Kijk of je iemand alleen ziet zitten, vraag of je daar naast mag zitten en knoop een praatje aan. Diegene kent vast weer andere mensen en zo leer je die ook kennen. In het begin lijkt het eng, maar het komt vast helemaal goed!

klassen overplaatsing doen ze al nietmeer. Alhoewel ik 54 kinderen toch echt niet vind kunnen! ik snap er nu dus helemala niks meer van en ik moet maandag al naar school…

En daarbij moet ik ditjaar halen en met zoveel kinderen gaat dat dus echtniet lukken…

Misschien kun je vragen of je naar een andere klas kunt worden verplaatst?

Ik vind 54 ook een behoorlijk aantal :.
Ik denk dat je maar even je hoofd boven water moet houden, misschien is het niet zo erg.

54 kinderen?! ik vind 30 al veel…

@lovehedgehogs dat doen ze dus al nietmeer…

@Vitiligo naja ik snao er dus helemaal totaal niksvan… want in sommige klassen zitten maar 3 leerlingen en in 1 klas zit maar 1 leerling!

Foutje van je school

Onze school bestaat alleenmaar uit fouten… Het is een puinhoop…

Huh!? Klopt dat wel dan? Ik zou maar gewoon rustig afwachten tot de eerste schooldag, het valt vast allemaal reuze mee. Ik denk niet dat ze een klas van 54 mensen maken, dat mag niet eens joh. Als ze t wel doen dan moet je gewoon naar de inspectie bellen ofzo want volgens mij mag t echt niet.

Ja lalacupcake, zo is het bij ons ook. Ga er maar even vanuit dat er een fout is in het schoolsysteem :’)

Ik denk niet dat het klopt :’)

ja ik dnek idd dat het ene fout is…
En de inspectie… tja, de school staat al op de zwartelijst:’)
Het is gewoon een puinhoop… de directeur was ontslagen, de gymzaal is afgebrand, de roosters kloppen nooit…
dus ik hoop dat het nu dus ooknietklopt…

Dat klinkt nog erger dan mijn oude school en die was al erg! Maar t klopt vast niet idd. Komt goed! :slightly_smiling_face:

Ga er maar vanuit dat het niet klopt hoor, 1 klas met 1 leerling :’)?

@Spazzolino Geen school is erger dan mijne xd
nee idd, ik heb net de teamleider gemailt… ik hoop dat ze wat terugsturen over hoe en wat… want dit kan gwn niet kloppen…

1. 54 kinderen in één klas wtf da’s niet normaal.
  2. wat boeit het dat je niemand kent nieuwe mensen leren kennen is leuk :slightly_smiling_face: