Nieuwe klas

Hoi!

Ik heb voor de kerstvakantie in 2havo gezeten en mag nu na de kerstvakantie (morgen dus) naar een andere klas. 2vwo. Maar ik kom dus nu in een nieuwe klas waarvan ik één meisje wel ‘ken’ (niet echt persoonlijk, maar ik ken d’r wel). Nu vroeg ik aan haar of er wel verteld was in de klas of ik erbij kwam zeg maar, maar dat is niet eens verteld. Dus alleen zij weet 't nog. Maar als ik straks morgen het lokaal binnenloop, ben ik echt bang voor “OMG WIE BEN JIJ” reacties :confused:
Iemand tips?

Ik denk dat je niet de enige bent hoor. Bij ons op school is het ook altijd zo dat er 1 moment is waarop een aantal mensen switchen van klas. Dus wees niet bang. En als je wel de ‘omg wie ben jij?’ reacties krijgt, dan stel je jezelf gewoon voor. Niet moeilijk doen hoor!

Jezelf blijven, je niet al teveel aantrekken van wat iedereen denkt/zegt, en je niet al teveel zorgen maken. Jij bent ook maar een mens, net als iedereen.

Oké dank jullie wel (: Hoor net van dat meisje dat er wel een aantal meiden in die klas zijn die zeggen wat ze denken mja.

zelfverzekerd overkomen en meepraten met de andere meiden. Niet zielig alleen gaan zitten tenzij dat de enige oplossing is. Dan gewoon dichtbij zitten en af en toe even omdraaien naar klasgenoten ofzo.
trouwens gefeliciteerd met het opstromen =)

Kijken wie je aardig lijkt en probeer daar eens een gesprekje mee aan te knopen. En probeer gewoon normaal, leuk en sociaal over te komen, dan kan er eigenlijk niets misgaan, toch?

Komt vast wel goed (: zoals hierboven staat niet te verlegen zijn en gewoon een beetje meepraten.

succes meid!

Ahhh dankjulliewel, echt :grinning: Waardeer jullie goede hulp echt (:

Succes voor straks!

Goed dat je doorgestromen bent! Laat weten hoe het was!

Je kan toch denk ik gewoon naast dat meisje gaan zitten? en anders ga je heel zelfverzekerd alleen zitten en achterom kijkenen je voorstellen ofzo ;p

Ik ben maar gewoon ergens gaan zitten waarop 2 sletten gingen zeggen tegen de (nieuwe) leraar dat ik op hun plek zat :"D
Achja, toen om half 9 ging iedereen schreeuwen van WIE IS DAT. Omdat je jezelf moest voorstellen ofzo. Achja, is wel ok verlopen.
Alleen die meiden in m’n klas zijn echt uggg… hoeren om maar zo te noemen.

ach, dat is wel jammer dat er zulke meiden in je klas zitten.

Kinderachtig van die meiden. :S

jaa, idd, kinderachtig van die meisjes uit je klas.
ik snap trouwens wel dat er mensen vragen ‘wie is dat’ ? ik zou dat eerlijk gezegd ook vragen… (wanneer er iemand nieuw in m’n klas komt)

Ja ok, ik ook haha. Btw, in mn havo klas vond ik het niveau hoger liggen dan in deze klas. Ook van euhm; WAAROM KOM JE HIERHEEN. -.-’

Okee, dat is dus echt dom. xd
want waarom zou er nou iemand van een havo klas naar een vwo klas gaan?
ik zou het echt niet weten hoor XD

^
Omdat VWO misschien meer bij haar denkniveau past?

^ omg, denk je echt dat ik dat niet weet?