Nieuwe klas

Vertel hier over je nieuwe klas :drooling_face:
Ik moet morgen weer naar school en dan ga ik mijn klas voor het eerst ontmoeten. Ik denk wel dat mijn klas een leuke klas is. Ik ken veel namenā€¦
Stiekem vind ik het ook wel een beetje eng

Hoe is het bij jullie?
En hebben jullie nog tips voor de ontmoeting met de klas?

toen ik de klas voor het eerst zag dacht ik echt omgā€¦ maar eigenlijk is het wel een hele leuke klas :slightly_smiling_face: Iedereen kan wel goed met elkaar overweg, en er zijn geen ā€˜buitenstaandertjesā€™ meer zoals op de middelbare school.

heb geen nieuwe klas,
alleen zijn dr 2 weg en 3bijgekomen
dus nog steeds een hele drukke klas
mjaa dan is t wel gezelliger
myntips; blijf gewoon lekker je zelf, en kijk gewoon hoe het gaatā€¦

najaa veel succes!!

De jongens in onze klas zijn echt super kinderachtig en heel dom. Ze denken aldoor dat ze heel grappig zijn. Ik irriteer me er dood aan. De meisjes zijn wel aardig.

Maar nu snap ik pas echt waarom iedereen zegt dat jongens 2 jaar achterlopen.

kheb er 2 hoeren inzitten niet te weinig superleuke klas maar zij gaan alles verpesten ikzweer bleeeeeeeeh dus nu heb ik een leuke kutklas door hun :@ biaaaaatch

Ik zit in een super stille klas terwijl ik dat helemaaaaal niet ben.
Maarja wij hebben toch niet zoveel vakken meer met je eigen klas dus het maakt me niet zoveel uit :wink:

Inderdaad, maar bij mij zijn het een stuk of 6, En ik zit ook bij hele kinderachtige jongens in de klas. Maar er zitten wel aardige meiden bij.

Ik heb niet 1 vaste klas, maar de meeste mensen vind ik wel aardig :slightly_smiling_face:

Mijn klas is deels oke, alleen zit er 1 jongen in, die me in de 2e echt heel veel heeft gepest. Mja, ik negeer hem wel gewoon xā€™D Zitten toch vooral bij clusters:D

bij mij zitten er 3 leuke mensen in en de rest mag ik niet of ken ik niet

Ik zit in H4B. Mijn vrienden in H4C of H4F. Ja, vet balen, maar ja, DE kans om nieuwe vrienden te maken. En het is toch alleen mijn mentorklas, het wisselt toch steeds dus ik heb veel kans om met verschillende lessen toch bij mijn vrienden te komen, hehehe.

:darth:

Mijn stamklas is opzich wel goed, wel jammer dat die andere twee vriendinnen er niet bijzitten maja daar valt mee te leven. Ik denk dat het wel een leuke klas kan worden, mijn drie uhm tsja, aardsvijanden zitten er namelijk niet in :grinning:

Oehh morgen is het al. Er zitten 13 meiden(12+mij) en 10 jongens. Hmm mijn klas lijkt me wel leuk denk ik. In ieder geval zeker beter dan 1e&2e. Bah dat waren echt verschrikkelijke jaren. Gelukkig kom ik maar bij 4 meiden van mijn oude klas en een ervan is hele goede vriendin van mij. Sommige ken ik maar amper. Och ik zie wel of het leuke klas is. ^^

Gewoon gezellig doen even met mensen wat praten enzo zodat je ze leert kennen :slightly_smiling_face: Ik heb eigenlijk altijd leuke klassen gehad. :slightly_smiling_face:

Onze klas is heel gezellig kan met 6 mensen heel goed opschieten en had in die klas al een vriendin zitten.

ik heb dezelfde klas als vorig jaar alleen zijn dr 3 jongens weg , 1 nieuwe jongen bij en 3 nieuwe meisjes bij
iedereen vind het een leuke klas
maar ik ben een beetje ehh een buitenbeentje , dr is nog iemand die ook wel een buitenbeentje is , maar laat ik toevallig nou net een hekel aan haar hebbenā€¦

Wow toevallig ik heb precies het zelfde.
Ook precies de zelfde klassen weird!!

Morgen zie ik mijn klas pas, ben zo benieuwd! En nu ik er aan denk word ik ook best zenuwachtig.

Ik hoor het morgen en ben heel erg benieuwd.

ik heb die van mij vandaag gezien,
ik vond em niet fantastisch!

:frowning_face:

tip: gewoon spontaan doen! en jezelf zijn!
en een beetje met mensen die je aardig lijken praten!