Nieuwe kamerinrichting MAAR WAT? WIE HELPT!

[i]Hellooo ladies!
Ik ben vaak bezig met inrichten e.d. maar nu wil ik mijn kamer veranderen…
Mijn kamer te omschrijven:

• Klein
  • Langwerpig
  • Veel kasten (tv meubel, hokkenkast, ladekast, nachtkast)
  • Ik heb een kledingrek op wieltjes
  • Ik heb een twijfelaar bed (tussen 1 en 2 persoonsbed in).

Hieronder foto’s van mijn kamer! Sooo wie heeft er ideeën?
Qua muurkleur kan ik ook nog alle kanten op gaan!

LET ME KNOW I NEED INSPIRATION!

[/i]

Ik weet het niet zo 1,2,3 maar ik zou het rustiger laten ogen omdat je kamer al zo vol staat

Ja dit!
Desnoods met een lichtere vloer.
En een rustig dekbedovertrek scheelt ook al enorm!
Verder vraag ik me af of je die enorme vakkenkast nodig hebt?

I know me kamer is heel druk door alle kasten… Ik heb al eerder geprobeerd die grote vakkenkast weg te doen maar dan zegt me pa: ‘die kast was heel duur’… En al meerdere keren gevraagd over vloer ook omdat ik lichte huisstofmijtallergie heb maar krijg geen laminaat o.i.d. :frowning_face:

Ik zou dan zelf gaan sparen voor laminaat of een andere optie. Want je kamer is niet heel groot, dus dan zullen de kosten ook niet extreem oplopen.

Maar tips voor nu:

• Ander dekbed in lichte kleur
  • Rommeltjes weg (momenteel staat overal wel wat, daardoor oogt het ook druk)

Ik zou het lage kastje omwisselen met je kledingrek. Dan staat je kledingrek tegen de muur en zorgt het voor wat meer rust. Misschien kun je dan je tv op dat kastje zetten en het kastje waar je tv nu op staat weg doen (ik zie alleen dvd’s enz liggen misschien kun je die ergens anders kwijt)?

Dat printje op de kastjes, kan dat eraf?

Ja is plakfolie dus kan er af ja!

Misschien kan je je bed een kwartslag draaien (als dat past) daar tegen de muur en dan die vakkenkast als afscherming gebruiken? Dan kan je daar leuke spulletjes inzitten en waar je binnenkomt een zithoek/bureau ofzo maken?
En eventueel je tv dan ophangen bij je bed en de kast van je tv wegdoen/verplaatsen naar buiten je kamer?

en dan die vakjeskast misschien op de huidige tvkastplaats zetten, als dat past?
Ofja, ga anders eens aan de slag met zo een roomplanner, want ik zie wel opties maar ik weet natuurlijk niet echt de afmetingen en of dat dus zou passen :’)

maar sowieso dat printje proberen van die kast af te halen denk ik, en de vloer veranderen zou ook helpen.

Kreeg al meerdere reactie’s met TV kast weg, of in de grote kast schotten eruit te halen en TV daarin te doen?

Zou kunnen ja, maar ik woon nog niet zo heel lang meer thuis denk ik… Dus vind ik ook zonde dan en me ouders zitten er niet op te wachten geloof ik

Kan die tv niet in/bovenop de kast met al die vakken? Dan kan het kastje waar de tv op stond weg, en heb je sowieso al meer ruimte

En ik zou inderdaad die plakfolie van die kasten halen, en een rustiger dekbed doet wonderen!

Durf niet te zeggen of dat kan, omdat die kast elkaar helemaal ‘vasthoudt’ met die vakjes. Als je een deel eruit haalt heb je volgens mij de hele constructie die dat niet aankan zeg maar.

Ik zou er persoonlijk, als dat mogelijk is, een kast uit doen. Verder inderdaad alles in rustige kleuren houden.

Is die ladenkast trouwens een kledingkast of heb je die ergens anders staan? Ik zie namelijk geen broeken op je kledingrek haha. Als je ergens anders een kast hebt staan waar dat nog in past kun je het rek weg doen

Oh en ik zou die mandjes met dat barokprintje allemaal onderop doen, zodat ze uitgelijnd zijn.

Een kast wegdoen zodat je wat meer ruimte hebt?

Ik zou inderdaad ook de plakfolie van je kasten halen en je lakens van je bed in een zachter kleurtje doen.
Berg misschien ook een deel van de spullen die op je kasten staan in je kasten op, zodat dat het er wat meer opgeruimd uitziet.

Ahja! Ja TV is erg zwaar dus ophangen werkt niet echt denk ik :frowning_face: