Nieuwe kamer!

Heeee (:
Ik mag van mijn ouders eindelijk een nieuwe kamer, en ik heb ook al wel wat ideetjes , maar niet echt heel veel.
Heeft een van jullie misschien nog een idee? Mijn kamer is ongeveer 12x6 meter, en het is nu nog helemaal kaal.
XO

hahah gosh, inderdaad typfoutje :3 2x6

Ehm, ja wat vind je allemaal leuk? En welke kleuren vind je leuk?

12x6 meter HOLY SHIT MAN ik dacht dat ik een grote kamer had.

12 keer 6 meter geeft je een kamer van 82 vierkante meter. dat betwijfel ik ten zeerste, dan zijn namelijk 2 kleine appartementen. :")

12x6 ?!?!?!!?! O___O

Oké dat is echt groot. Maar het kan wel toch?
Je kan bijvoorbeeld 3 muren een bepaalde kleur doen en een andere muur een felle kleur die er echt uitspringt.

ik denk dat het een typefout is en ze 2x6 bedoelde, dat is namelijk een ‘normale’ maat voor een slaap kamer. (:

Misschien was het een typfout. Maar als hij zo groot is zou ik er een bubbelbad in doen.

Wil je een donkere of lichte kamer? Want ik vind persoonlijk licht roze met bruin leuk, of andere lichte niet te opvallende tinten bij elkaar. Als je het iets vrolijker wil kan je bijv. 2 muren knal kleur verven (ik heb bijv. blauw) of donker, dan is bordeaux rood mooi.

12x6 meter is echt huuuuuuge, ik denk niet dat je kamer zó groot zal zijn :slightly_smiling_face:
Maar ja, wij weten niet echt wat je leuk vindt enzo, maar misschien kun je op Weheartit ‘‘bedroom’’ oid intypen en dan wat inspiratie opdoen!

topicstarter zou je kunnen reageren over de maat.
inderdaad wat voor kleuren vind je leuk enzo?
ik zou sowieso 1 muur wit doen, dat geeft wat rust verder misschien een leuk behangetje op 1 muur en 2 andere muren in een andere kleur die in je behang zit.