Nieuwe kamer

Wel, ik ga binnenkort als we gaan verhuizen een nieuwe kamer krijgen, maar ik weet écht niet wat ik aan de muren moet doen… barokbehang? Zoja, welke kleur en wordt je dat niet héél snel beu? Thanks alvast

ik zou roze en lime groen nemen [verfen dan ja of behang natuurlijk :wink:]
zoo mooi :grinning:

ik ga gauw naar zolder toe (verbouwen enz.)
ik wil dan alles zwart wit en dan van dat klassieke behang met van dat sier
lykt me echt gewelig!

Ik zelf heb ook een kamer met een beetje een barokthema ^^. Ik heb 1 muur zwart, en 1 muur met donkerroze, zwarte en witte brede strepen. Ik ben er nog steeds heel blij mee ^^. En mijn meubels zijn dus in barok stijl, mn bed, spiegel etc. En ook mn gordijnen roze met zwart.

Hi!
Ik weet niet precies hoe zo’n kamer je krijgt,
maar ik heb zelf een muur met barok behang, met heeeeel licht bruin, en de andere muur heb ik met bruin-achtig behang met van die streepjes die je kan voelen zegmaar… [a] en de rest van mn kamer met lichtblauw, roze, en een soort zwart, zoals plinten enzo. Dan is het ook handig, als je er bijvoorbeeld na een jaar op uitgekeken bent, dat je dan alleen maar die kleuren verf veranderd van de ‘kleine’ dingetjes. Want dan hoef je niet alles te doen, en dat is ook gelijk behoorlijk duur… En dan krijg je gelijk een ander effect zeg maar! Succes, x

oja, ik zou niet bijv. je kamer met 2 felle kleuren doen ofzo, want dat ben je wel snel beu… [ nouja, ik iig.]

Ik krijg in mijn nieuwe kamer 1 muur helemaal van prikbord spul =D en de rest zilverbehang (heb ik nu ook)

Oeh, klinkt shiny :sunglasses:
Ik heb geel met limegroen.
Barok vind ik ook wel leuk, maar het is zo niet-fel en dat wil ik niet :]

Ik ga chocoladebruin met ffoksia(ofzo) doen op me muren:)

ik heb nu limegroen. maar dat ben ik echt zat. ik zou als ik jou was niet te felle kleuren nemen, maar een beetje neutraal. als je dan een x een nieuwe kleur wilt doe je dat dan gewoon met accesoires. ik ga m’n kamer voor het grootste deel wit doen en misschien een muur blauw en verder maak ik kleur met accesoires.

ik heb groene muren en witte meubels met groene accessoires enzo, maar vind het nog steeds leuk (na anderhalf jaar)… we gaan over twee weken ofzo verhuizen en mijn nieuwe kamer wordt wrs: paarse en witte muren. witte en zwarte meubels en accessiores in paars, wit en zwart en barokstijl. hij wordt zo leuk denk ik!

Ik heb wit + zilver + een muur barokkig behang.
Echt heel mooii.

Ik heb twee muren blauw geverfd in twee verschillende tinten, de rest gewoon wit…

ik mag me kamer ook veranderen, ik ga het waarnschijnlijk doen met bruin en wit. Ik heb al 2 witte kastjes ik doe me bureau weg en daar van in de plaats doe ik een salontafel waar ik me dan sóchtend klaarmaak. En ik neem een tv aan de muur. Oke dat is me kamer wat ik graag wil ! Misschien zitten er wat ideeen tussen voor je nieuwe kamer?

Ik heb m’n muur links (helemaal tot het plafond) blauw, salonkleur van flexa =]

http://www.verfenbehanghal.nl/full9965049_a.jpg

(Plaatje is van google, beetje vaag maarja ;p)
M’n muur rechts (ongeveer 1.65 hoog, daarna schuin) op het vlakke deel zwart/wit soort barokbehang. Het schuinde deel is dezelfde kleur blauw. De rest van de muren zijn wit. Ik heb het nu 2,5 jaar en ben er nog niet op uitgekeken! =]
(Ookal zou ik m’n kamer nu heeeel anders verbouwen =])

Maar ik zou dus niet 2 felle kleuren doen, misschien zwart, wit of grijs met 1 andere kleur erbij? Bijv. 1 muur behang met print, andere muur een kleur die bij het behang past (dus geen roze behang met blauwe muur ;p) en de rest van de muren wit, je accesoires enzo zwart/wit/grijs laten met details in de kleuren van je behang/andere muur =]