nieuwe kamer

ik wil graag een nieuwe kamer inclusief bed, bureau, muur en vloer maar hoe vraag ik dit aan mijn moeder want we zijn niet echt rijk…
ideetjes, tips graag :grinning:
thx

Of je gaat zelf sparen, of je legt je erbij neer dat als jullie niet zoveel geld hebben je dit waarschijnlijk niet allemaal gaat krijgen. Kies wat je het liefste wil en vraag of je dat mag hebben, of zoek goedkope dingen op marktplaats op. Die kun je eventueel zelf verven en zo leuker maken. Je muur kun je ook leuker maken door foto’s/schilderijen/posters/etc. op te hangen.

Zoek een baantje, verdien geld en zoek op marktplaats/ikea naar goedkopere meubels!

werken of vraag aan kennissen of ze nog wat over hebben wat je zou mogen hebben. Je kunt ook eens bij de kringloop kijken, daar staan vaak nog heel fatsoenlijke meubels voor weinig geld

Op Marktplaats valt vaak heel veel goedkoop/gratis te krijgen, misschien is dat een optie.

Ja allemaal gebruikte dingen kopen welke je mooi vind en dan allemaal in een kleur, wit ofzo, verven. Weet niet wat voor kleuren je nu op je muren hebt of wat voor behang? Als je foto’s plaats komen wij hier misschien wel op ideetjes waar je wat mee kan!

En je kan je eigen oude meubels ook weer op marktplaats knallen he! En ruim je kasten eens op, misschien zitten daar ook nog spullen tussen welke je kan verkopen. Ruimt meteen weer een stuk op!