Nieuwe kamer

Hee,
Mijn kamer die ik nu heb, heb ik al sinds groep 7.
Hij is nu eigenlijk best wel kinderachtig en ik mag hem nu eindelijk veranderen van mijn ouders. Alleen nu zit ik met een probleem, ik weet niet zo goed hoe ik hem leuk en een beetje volwassen krijg.
Zelf ben ik niet echt creatief, en ik heb wel gekeken naar die rubriek waar de meiden hun kamer laten zien, maar toch weet ik het niet zo goed.

Dus mijn vraag is: zijn hier meiden die het ontzettend leuk vinden om een kamer in te richten, die mij een beetje kunnen en willen helpen. Of tips geven, dat is ook van harte welkom.
alvast bedankt XX

Misschien zou je kunnen kijken in topics waar slaapkamers worden gepost.
Volgens mij is daar een sticky van bij lifestyle!

Ja dat klopt, die dingen weet ik al :slightly_smiling_face: maar verder benn ik er niet echt mee gekomen.
iemand anders nog tips?

van welke kleuren hou je?

koop een aantal magazines zoals vt-wonen, 101 woonideeën enzo. kortom; doe wat inspiratie op en je komt vanzelf wel met iets leuks. :]

gaa naar de ikea ! daar zijn van die showrooms , kan je ook echt heel veel inspiratie van krijgen :wink:

ik ben dan wel 11 maar mijn kamer is volwassen. ik heb mn muren licht grijs en mn vloer licht bruin laminaat ik heb een graniet kleurige slaapbank een witte kast en nachtkastje een grijs bureau witte vensterbanken en wat naturel bruine planken
het enige waar kleur inzit is mijn bed daar heb ik een gekleurd dekbed en paarse kussens mijn tip hou t rustig geen muren of meubels in knalkeur

ik heb een muur effen blauw en een andere 2 muur zwart met een blauw patroontje, dan heb ik allemaal latten om mijn schuine muur en 2 kasten gebouwd (eigenlijk m’n pa) onder mijn schuine dak. en mijn bureau en bad enzoo zijn ook allemaal zwart of blauw of wit

bruine tinten (: