Nieuwe kamer (verf en pauwenveren).

Haai!

In de aankomende zomervakantie mag ik mijn kamer veranderen. Ik wil een vloer van zeil dat er uitziet als hout en ik weet zo goed als zeker dat ik onderstaand behang wil. Ik ben van plan om één muur van mijn kamer te behangen en om de andere drie muren van mijn kamer te verven, maar de vraag is: in welke kleur? Omdat het behang redelijk druk is en omdat mijn kamer niet zo groot is wil ik geen felle kleuren en geen donkere kleuren. Ik dacht zelf aan crème (ik wil het liefst geen blauw/groen/wit), maar ik ben heel benieuwd naar jullie suggesties.

Daarnaast leek het me leuk om pauwenveren in mijn kamer te verwerken en omdat ik graag een langwerpige vaas met pauwenveren wil neerzetten ben ik héél benieuwd of jullie weten waar ik pauwenveren kan halen/kopen/whatever. Andere suggesties over accesoires/kleuren/meubelstukken zijn naturellement ook welkom! Alvast bedankt voor de reacties!

http://i41.tinypic.com/10ol2pu.jpg

uhm gewoon je muren wit of licht grijs?

en dat behang is leeeeuk!

Ik wil eigenlijk ook geen wit maar dat was ik vergeten te zeggen, hihi. Licht grijs vind ik wel een heel goed idee dus dat zal ik onthouden!

Op de kinderboerderij kun je misschien eens langsgaan/vragen? Zou het anders echt niet weten!!

Wat een geweldig behang, super mooi. Ik zou zelf niet voor creme gaan, dat komt ook helemaal niet terug in het behang als ik zo kijk. Ik zou daar een kleurtje uit nemen, dat lichte groen of lichte blauw.

hobbywinkeltjes kun je vaak wel pauweveren kopen.

ik zou denk ik voor grijs gaan.

als je geen kleur wilt die in het behang voorkomt zou ik ook voor grijs gaan :relieved:

ik denk toch dat ik dan voor heeeeeeeel licht blauw zal gaan, omdat je behang ook blauw is enz

lichtgrijs is wel mooi ja!

Pauwenveren kan je denk ik wel halen bij de blokker/marskramer, bij dat soort winkeltjes! :grinning:

we willen het eindresultaat wel zien over een tijdje!

(gebroken) wit

Haha, ik ben nog bezig met me kamer ik heb 2 muren bruin 1 berge en 1 zalm (A) is echt mooi geworden en morgen donker bruine laminaat XD

Hartstikke bedankt voor de ideeën iedereen! Ik was even opgeslokt door de dodenherdenkingschaos. Ik denk dat het gebroken wit of (licht) grijs wordt :slightly_smiling_face:. Ik vermoed dat het nog wel twee/drie maanden duurt tot mijn nieuwe kamer af is, maar ik zal een foto van het eindresultaat in dit topic plaatsen (als ik er aan denk, haha).