Nieuwe kamer!! Tips en Ideetjes??

Hee! Ik ga verhuizen dus krijg ik een nieuwe kamer! Ik wil graag een kamer met de kleuren licht roze en licht grijs :slightly_smiling_face: Ik heb zelf ook wat ideetjes, maar dat is het dan ook meteen! Ik krijg een kamer van 4 bij 6 meter (breedtexlengte) en ik krijg 1 x breedte schuine wand en 1x lengte schuine wand Maar wat kan ik dáár nou mee? Wie heeft er nog leuke tips?
Groetjes!!!
De kleuren die ik in mijn kamer wil:

http://i36.tinypic.com/eipimh.jpg

Ideetjes die ik in mijn kamer wil:

http://i37.tinypic.com/nwey5f.jpg

Dat zwarte kastje met die spiegel is mooi. Maar al die strakke witte kastjes en dat rek vind ik daar niet zo bij passen…

Strakke witte kastjes??
Ik heb alleen een rek met stoffen dozen erin :stuck_out_tongue: Die zijn wel wit ? Bedoel je dat?

Hey, leuke kleuren ga je gebruiken voor je kamer. Ik heb ook zoiets zo’n kleur alleen dan iets donkerder. Ik wil wel even zeggen dat je bij zo’n kleur wit het beste past als je naar de meubels kijkt. Net als dat kastje met die spiegel (zwart) zou je zo wit kunnen verven. Dat geef je kamer een frisse look!! Ik heb nog een vraag die zitzak waar kan je die kopen?? en hoe duur is die want ik ben al heel lang op zoek naar zo’n zitzak!Xje

Bij leenbakker -ik weet niet of er een bij jou in de buurt zit- heb je héél veel keus in zitzakken. :slightly_smiling_face:

Ik heb geen ideeen/tips, maar als ik naar die plaatjes kijk gaat het er vast leuk uitzien. =D

Wat voor tips wil je?
Welke spullen nog meer, gewoon leuke opbergideeen ofzo
of weetikveel wat…
Je bent niet heel erg duidelijk :stuck_out_tongue: Ik wil je best tips geven maar ik weet niet waarvoor :stuck_out_tongue:

Misschien een leuk ideetje voor op je kamer: Ik heb aan 1 van mijn muren op mijn kamer een heleboel goude fotolijstjes hangen. Allemaal verschillende stijlen door elkaar, maar wel allemaal goud zeg maar. Is heel leuk & ook nog eens gezellig om foto’s op te hangen! :grinning: Je hoeft niet perse goud te doen maar kan ook een andere kleur!

Succes ermee! xx

Ik heb heel veel aan de muur hangen, voornamelijk schilderijen, foto’s, tekeningen, tekstjes en een paar posters, maar wat ook heel leuk is , heb ik zelf ook: een sticker op de muur, weetjewel?
Zo’n hele grote.
Das supermooi, en in een heleboel kleuren , vormen en maten!
En wat ik laatst ook heb gedaan…:
2 supermooie kaarten gekocht en ingelijst.
dat zag er een beetje zo uit:

http://img401.imageshack.us/img401/8940/ingelijstum4.png

Da’s echt heel leuk!
Groetjes!! En suc7!

Leuk idee! ik heb een site aangemaakt voor kamers pimpen ik ben net begonnen :grinning_face_with_smiling_eyes: www.pimpenishot@come2me.nl
Suc6 nog en chek de andere topics nog ff voor meer ideen!

Waar van dat kledingrek , want ik zoek er ook 1.

Volgens mij is die van de Ikea!

ik ben nog bezig met mijn kamer veradneren, de muren zijn al klaar. ik heb 3 muren pastelroze en 1 muur (pastel)roze/wit geruit. Wil een beetje een ‘volwassen’ kamer en ik vind het aardig gelukt;)…wat ik zelf nu al heb en wel leuk vind; ik heb een etagère met kleine spulletjes erop (een rozenring, een buddhabeeldje, een roze lintje) een grote vaas met van die witte takken, ik heb zelf een schilderijtje gemaakt met in de achtergrond een stukje behang van mijn muur, zo past het er précies bij. Voor de rest zou ik zeggen; koop meubels die bij elkaar passen en maak het geheel compleet met bijpassende accesoires(:…uiteindelijk zul je het toch zelf moeten kiezen want wat meiden hier mooi vinden vind jij misschien lelijk en jij moet er sowieso de komende jaren in leven! (; veel succes bij het uitzoeken van de spulletjes iig;)!