Nieuwe kamer, muren niet verven of behangen. Andere opties?

Hoi meiden,

Ik ga binnenkort verhuizen, maar ik mag de muren van mijn nieuwe kamer niet verven of behangen. Ik wil m´n kamer toch eigen maken.
Ik ben bijna 21, ik vind posters dus niet meer zo leuk voor aan de muur, en ik vind het ook veel te druk. Ik heb in m´n kamer nu (oude huis nog) wel modefoto´s om m´n spiegel, maar dat zijn er maar een paar.
Zoals ik al zei wil ik niet dat het er heel druk uitziet met posters en schilderijen. Ik wil het rustig houden, maar wel dat het een persoonlijke tin heeft.
Ik dacht eerst aan doeken aan de muur, maar dat maakt de kamer gauw klein denk ik.
Het klinkt nu inderdaad alsof er niet veel opties meer overblijven, maar misschien hebben jullie toch ideeen, je weet het maar nooit, ik dacht ik kan het proberen.
Ik ga trouwens wel een memobord ophangen en een grote staande spiegel neerzetten.

X

nou dat is al iets. Ik mocht niks ophangen! en ik had saaie witte muren en een grijs tappijt.
Wat ik had gedaan was van die…ja sierkettingen ofzo ophangen. Van doorzichtig draad weetje wel, en dan hingen er plastic bloemen aan. Ik had er maar 2 dus het was nog steeds saai :stuck_out_tongue:
Wat ik verder had gedaan was details in kleur. Ik had bijvoorbeeld een rood tappijt en rood dekbed en rode gordijnen. Dan krijgt t al meer sfeer

Ik heb nieteens gevraagd of ik wat mag ophangen, maar als je niks beschadigd lijkt het me geen probleem…
Ja, dat is idd wel een goed idee. Ik ga denk ik ook een leuk kleed kopen. En natuurlijk mooie gordijnen.
Weet je waar je mooie kleden kunt kopen die niet al te duur zijn?

Misschien kan je wat mooie foto’s/mode dingen/schilderijen ophangen? Ik weet niet waar je van houdt, maar dan kan het nog steeds rustig blijven. En dan is het wel persoonlijk (maar waarschijnlijk doe je ook al zoiets met je memobord maarja). En je zou een mooi kledingstuk aan een hanger kunnen doen en dat ophangen, dat staat ook wel mooi! :grinning: En je kan je meubels een kleurtje geven, als dat wel mag. Of foto’s van vriendinnen ophangen…
Xx

in veel studentenkamers mag je geen dingen ophangen omdat je gaatje in de muur maakt, dus dat zou ik dan nog wel ff checken voordat je een schilderij/doek wil ophangen aan een punaise of spijker

naja niks beschadigt. Voor een schilderij of iets heb je toch een spijker in de muur nodig :stuck_out_tongue: dat mocht ik niet. Alleen plakband

Je hebt tegenwoordig ook een soort ‘kaugompjes’: buddy’s genaamd van Pritt, daarmee kan je van alles op alles plakken, dus ook draden/poster/enz op de muur, en het er zo weer van afhalen. (Zonder resten of beschadigingen).

allemaal fotolijstjes aan de muur hangen.
krijgt een heel eigen sfeer, ziet er leuk uit en is niet duur! (:

je kunt stroken behang inlijsten en drie bijvoorbeeld naast elkaar hangen?
Of zoiets?

http://3.bp.blogspot.com/_NWi9h0scZeI/SoA4SVJHlOI/AAAAAAAABZM/6So1Z-oJ0iU/s400/6446_0000i4l7_6.jpg

Maak op 1 muur een collage of op de deur. Of een klein deel van een muur.

muurstickers?

Heel veel fotolijstjes met allemaal foto’s van leuke momenten of van de ikea die muurstickers c:

Welke kleur zijn de muren van je nieuwe kamer dan nu?

Thanks for the ideas.
Ik dacht eerst ook aan muurstickers, maar iemand zei tegen mij dat als je de muurstickers eraf haalt je de muur beschadigd.
@ meisje hierboven: de muren zijn nu wit.

Ik heb mijn muurstickers er met 3D kit opgeplakt. Dat gaat er af zonder sporen achter te laten.
Met buddies moet je wel uitkijken, want die laten vette plekken achter! Ik had allemaal plekjes op mijn behang :frowning_face:

Als je wel dingen mag ophangen met spijkers, zou ik allemaal verschillende soorten lijstjes nemen en die wit verven. Dan stukken behang of een stofje er in doen.

Of een lamp nemen die kleurtjes geeft. Mijn vriend heeft een witte lamp in de ikea gekocht in een grappige vorm en toen een kleur-led-lamp er in gedaan. Super leuk en super zuinig (1 watt). Die kun je ergens neerzetten bij je witte muur en dan heb je kleur :grinning:

een heel groot schilderij aan de muur vind ik altijd leuk, van nyc ofzo. die mooie gebouwen en die taxi’s :grinning:.

up

Een canvasdoek vind ik altijd heel erg mooi.

Of een groot doek of grote poster die zo groot is als een kamermuur?
Of beplak (een deel van) je muren met lieve, spontane foto’s van vrienden, vriendinnen en familie.

Of muurstickers, die vind ik vaak ook erg leuk!

*

POSTERS!!! ^^