Nieuwe kamer! maar welke kleur?

Heei,
Ik krijg een nieuwe kamer omdat ik een zusje/broertje erbij krijg. maar het is eens weer lastig om uit die honderden kleuren van gamma uit te kiezen. Weten jullie misschien nog een leuke kleur? Deze kleuren heb ik al gehad-groen,geel,blauw,paars- dus die hoeven niet.
Dank je wel!
Gr. Shama :grinning:

Het hangt er van af hoe oud je bent. Mijn ouders gaan binnenkort mijn kamer ook opknappen en wil graag grijstinten op mijn kamer zodat ik dat kan combineren met een andere kleur :slightly_smiling_face:.

Maar ik vind persoonlijk dat leeftijd er ook beetje aan vasthangt. Want ben je echt een tiener meisje meisje, dan ben je geneigd toch wel fellere kleuren te pakken. Mocht je ook felle kleuren pakken, hou dan rekening mee met ALS je weer opnieuw je kamer gaat verven, het een stuk moeilijk er af gaat.

Dus kies gewoon lekker een neutraal kleurtje dat je kan combineren met accessoires :slightly_smiling_face:

Als je van felle kleuren houd: Oranje of Roze ?
Als je van rustige kleuren houd: Lichtgrijs of Beige ?

Het ligt eraan wat je persoonlijkheid is, ben je bijvoorbeeld kalm zou ik blauw nemen (licht), ben je een vrolijk type (oranje, geel), ben je een beetje girly zou ik violet of roze nemen.

taupe is ook leuk?

lavendel?

Ik zou aardtinten houden, lichtbruin beige, wit. Zodat je hele meubels erbij kan doen en schilderijen blablabla. Dat is echt heel vet! Ik heb bv een paarse kamer en ik moet altijd paarse dingen voor m’n kamer kopen enzo, wat soms vervelend is haha!

ik zou het wit doen, en dan met veel posters, of schilderijen bekleden. of iets dergelijks.

Ik heb 1 rode muur en de anderen licht grijs & op die rode muur heb ik een kader van Londen en dat vind ik heel leuk ! Het is maar 1 rode muur , dus als je weer zin hebt in een andere kleur is het ook niet zóveel werk , (:

je kan ook behangen :grinning:

Ik zou wit met taupe doen… of wit met lichtgrijs. :slightly_smiling_face:

Of alles wit behalve 1 muur… die kun je bijv. met bloemetjesbehang doen.

Ik zou alleen wit doen. Dan kan je telkens alles veranderen zonder rekening te houden met je muur. Alles past erbij. Maar voor sommigen kan het saai zijn. xd

Ik heb even een mini-moodboardje gemaakt, hahah.
Zulke kleuren vind ik vaak mooi in een kamer:

http://3.media.hyves-static.net/1481373490/6/HdL2/0/img1481373490.jpeg

Nogmaals: het gaat om de kleuren he (: