nieuwe kamer ideetjes

binnekort ga ik verhuizen en krijg een hele nieuwe kamer. ik wil het gewoon strak houden met wat strakke meubels en dan aankleding met wat accesoires zoals kaarsen, fotolijstjes enzovoort. mijn ideetjes zijn alleen een beetje op en kan wel wat hulp gebruiken. hen je leuke accesoires om vind je een leuke combinatie op internet stuur het dan in deze topic en ik hoop dat ik wat ideeen krijg voor mijn kamer. groetjes.

Een fotowand, met héél veel fotolijstjes, in een kleur bijvoorbeeld :wink:

In ellegirl stond een heel leuk iets, ff kijken.
Heb et:

http://i11.tinypic.com/4qeeq7c.jpg

http://i11.tinypic.com/4qpvj3p.jpg

is wel leuk ja, nog meer ideetjes?

Barok achtige dingen? Ikheb een mooie barok spiegel in goudkleur, en wat je meestal moet hebben is een prikbord of iets waar je allemaal prutsels aan kan hangen!

Bij Ikea kan je volgens mij een geheel hippe kamer bijeenzoeken ! Hebben jullie IKea btw,?

heeej ik krijg ook een nieuwe kamr , paars met lila egt heel leuk word het…

maar ik eb ergens in een foldertje geziend dat ze aan de muur een van dat krijgbord hadden op gehangen aleen dn neit mt zo’n houten rand erom heen… maar gewoon een zwart stuk. en daar stonden dn dingen op geschrevn die moesten gebeuren enz… stond heel leuk denk da ik da ook ga doen best handig want ik vergeet nog wel eens wat…:stuck_out_tongue:

ps: ja wij hebben een ikea:)

het moet een soort woonkamer worden ipv een slaap kamer, dus we komen ook 2 bankjes op, denk zwart en 2 van die vierkante tafeltjes enzo. maar daar moeten dus wat accesoires bij zoals spiegel, kaarsen enzovoort maar ik wil het niet te druk hebben en gewoon een paar grote mooie accesoires:)

Ja , zoiets huislijks is wel leuk ! En je kan ook een klamboe boven je bed hangen of borduren met verf op je muren…

dat vind ik niet echt wat huislijks hebben hihi, maar toch dankje. xx

Je kan bij de expo van die stickers kopen voor op meubels, deuren of de muur. Dat zijn dan stickers bloemen of barok printen enzo. Die zijn als je alle stukjes op plakt dan ongeveer 1 meter lang. Het kost 20 euro.

dankje

hee
heeft iemand tips voor behang of verven dat wil ik gaan doen maar weet niks ik heb nu licht blauw en groen maar dat vindt ik saai :S

XX