nieuwe jongen

hoi allemaal,

Ik zit in de klas met een leuke jongen en we hebben af en toe oog contact maar ik weet niet wat hij van mij vindt en hij is heel verlegen. Ik vind hem wel leuk maar ik weet niet hoe ik een gesprek moet beginnen omdat ik zelf ook heel verlegen ben. Hij heeft ook goed contact met een vriendin van mij en ze doen heel aardig tegen elkaar en ik weet niet of ze vrienden zijn of elkaar leuk vinden. Zij vindt hem waarschijnlijk niet leuk. Heeft iemand advies voor deze situatie? :kiss:

Toch eens een gesprekje beginnen?

Gewoon inderdaad eens een gesprekje beginnen? Eventueel waar je vriendin bij staat zodat hij zich meer op zijn gemak voelt?

En misschien is het ook een idee om te vragen aan je vriendin wat voor dingen hij leuk vindt om te doen (als zij al op de hoogte is over je crush) , zodat je iets hebt om met hem over te praten.

en de blik wat langer aanhouden? het kan ook zijn dat jullie elkaar toevallig aankijken… als je elkaar langer dan 3 sec aankijkt betekend dat je wat van je wil. als hij meteen wegkijkt is hij niet heel erg into you. maar jongens zijn makkelijker dan meisjes. als je hem dus langer wil aan kijken doe dat bv in de gang als je hem van ver ziet aan komen bij
seconde 1 kijk je
, 2 zeg je hoi
, kijk je weer

3 seconde klinkt heel kort maar het is heel lang en ze zeggen niet voor niets de eye is the soul ofzo
haha succes xx
en idd gesprekje EN BELANGRIJK: denk gwn fuck it! anders kun je wel 2 jaar wachten ( ben zelf slachtoffer van slecht flirten hahaha en signalen opvangen) dussss ga er voor :upside_down_face:

dat je wat van diegene wil bedoel ik