nieuwe jongen?

hee meiden!
ik heb pas geleden een jongen leren kennen, en ik heb hem 2 keer gezien.
ik vind hem best leuk, maar niet zo leuk als mn ex…
ik kan gewoon meer lachen enal met mn ex, maar hij heeft me heel erg slecht behandeld en eigelijk moet ik blij zijn dat ik nu zo iemand leuks heb ontmoet…
het liefst vind ik hem gewoon heel erg leuk, maar denk niet dat dit zo is. al ken ik hem nog niet heel erg goed.

iedereen is ook echt blij dat ik eindelijk iemand ‘normaal’ heb en niet mijn ex, maar ik weet niet of ik ooit met hem krijg wat ik met mn ex had.
soms ben ik ook best jaloers als ik dingen mee krijg over hem en zijn nieuwe vriendin…
dan kan ik toch niet nu al met iemand anders iets beginnen?

wat vinden jullie

Je hebt blijkbaar je ex nog niet uit je hoofd kunnen zetten, je bent daar nog niet overheen. Dus nee, ik zou even wachten met een nieuwe relatie. :slightly_smiling_face:

oke ik wil ff iets zeggen, je ex is niet voor niets je ex lijkt mij, je kan wel blijven denken zal het ooit zo leuk worden als met mijn ex.
Maar het is toch juist leuk om te ontdekken hoe leuk het is met een ander inplaats van forever aan je ex te blijven denken.

dit vind ik

jaa hij zegt heel vaak dat die me leuk vindt en dat hij me mist en die dingen dus neem aan van wel haha :slightly_smiling_face: ook zegt hij dat hij wel op me wacht tot ik terug bij uit lloret enz…

Die laat er ook geen gras over groeien :'D

^ wat kan ik nu het beste doen dan ? gewoon kijken hoe het de volgende keer gaat of wat zouden jullie doen :slightly_smiling_face:

Beiden ff heel erg dimmen.
Hoe kan je elkaar al missen na 2 dates

Gewoon relax.
Niet teveel nadenken en kijk maar gewoon waar het eindigt

Dit