Nieuwe jongen die steeds naar me kijkt

Hallo, er is een jongen die nieuw is op onze school en eerste keer dat ik hem in de pauze zag vond ik hem knap.
Daarna vond ik hem steeds leuker, en een keer fietste hij voor mij dus ik ging voor hem fietsen blijkbaar woont hij in de buurt van mijn huis.
Sindsdien kijkt hij vaak naar mij als hij me ziet in de pauze (3sec. kijkt hij, maar eventjes en daarna praat hij weer met z’n vrienden)
Dat gebeurt al een week.
En mijn kluisje is op de eerste verdieping terwijl de zijne op de begaande grond is, hij gaat altijd met verschillende vrienden naar de eerste verdieping en wacht steeds op een vriend, en leunt hij ondertussen tegen de muur en zit naar mij soms eventjes aan te kijken. en een keer liep ik langs hem en hadden we oogcontact, hij keek recht naar me en ik naar hem, er was maar 20cm tussen ons.
En een keer was ik in de kantine (in de pauze), zaten ik en m’n vriendinnen bij de plekken waar hij altijd met zijn vrienden zit (die keer was hij niet daar), en toen ik keek zag ik hem heel ver weg met een vriend ergens heen gaan en toen hij omdraaide en naar mij keek van ver, wees hij naar onze kant en zei tegen een vriend iets, en toen kwamen ze bij ons daar bij het plekje zitten, en verder kwamen nog andere mensen. en hij praatte eerst niet (eerste keren toen ik hem zag) maar opeens wordt praat hij meer als ik in de buurt ben lijkt het mij en praat hij verzekerd enzo. (Valt mij op en m’n vriendin ziet ook vaak dat hij naar me kijkt)
En vandaag fietste hij ook voor mij, maar deze keer ging ik niet voor hem fietsen maar bleef achter, en hij keek steeds achterom naar mij wel iets van 10 keer keek hij achterom naar mij.
Hij is nieuw en kent mij niet eens (volgens mij) want we zitten niet samen in de klas.
Ik weet niet wat ik moet doen en ik vind hem ook nog leuk, sommige mensen zeggen dat hij mij misschien interessant vindt dus…help me…hij is echt leuk, maar ik weet niet dat hij mij leuk kan vinden, want ik ben niet zo lelijk maar wel lelijk vind ik (en paar jongens op school zeggen dat ook) want ik heb acne, maar laatste tijd is dat minder nu bijvoorbeeld is het echt stukken beter, maar soms zie ik er niet uit vind ik nogsteeds en hij is echt knap ! so help me please…
ik durf niet tegen hem te praten ben te verlegen en weet vaak niet wat ik moet zeggen

Ehmmm…
Praten?

Wat een verhaal zeg, om zo weinig te vertellen:’)
Praat eens met hem, dan merk je vanzelf wel hoe hij reageert.

Praat hij ‘verzekerd’ :face_with_raised_eyebrow:?

Je moet niet op een jongen afstappen, omdat hij oh zo knap is en jij hoopt op een relatie. Nee, want dan kun je heel veel teleurstellingen gaan krijgen.

Doe het rustig aan en loop niet te hard van stapel. Je kunt jezelf voorstellen. Als je dit niet durft dan ga je met wat vrienden. Zo kom je achter zijn naam etc. en dan kunnen jullie nummers uitwisselen en weet ik het allemaal. Wie weet word het dan wat. Maar laat mij je een ding vertellen. Ga niet alleen op zijn uiterlijk af, want dan word je heel blind.

ik weet al hoe hij heet en waar hij vandaan komt maar verder niet, ik vind zijn stem ook leuk eigenlijk en hij lacht ook zo leuk, hij is niet arrogant dat niet volgens mij probeert hij indruk te maken op mij maar weetniet

Met ‘niet alleen zijn uiterlijk’ bedoelt ze denk ik niet zijn stem en zijn lach:’)

probeer gewoon meer met hem te gaan flirten, het klinkt alsof hij wel geïntereseerd is in jou. Heeft hij toevallig vrienden die je kent of waar je mee omgaat? Als je het eng vindt om hem alleen aan te spreken kun je ook met je vriendin bij z’n vrienden gaan staan en met ze meepraten. Vind je hem trouwens echt leuk of alleen maar knap?

I…can’t even…

Nou goed, ik denk dat je nogal jong bent. Ik zal je eens wat zeggen.
HET UITERLIJK, DE STEM EN DE LACH ZEGGEN NIET OF DIE JONGEN WEL ECHT ZO LEUK IS. HET ZEGT VRIJ WEINIG OVER ZIJN PERSOONLIJKHEID. WIE WEET VALT HET WEL TEGEEEEEN.

nee ik vind hem echt leuk, ben ontzettend verliefd, want hij laat alles om me heen vergeten,
want nou ik had een gebroken hart en dacht steeds over m’n ex denk al 4 jaar over hem steeds,
maar nu opeens niet meer sinds die nieuwe jongen, ik ken wel de vrienden waar mee hij omgaat maar ga nooit naar ze toe in de pauze, ze zeggen wel soms naar mij hey, ewa enzo maar verder niet

Ga eens met hem praten :slightly_smiling_face:

Ach, ze is 15, en ze kan hem om deze redenen toch wel aantrekkelijk vinden? :slightly_smiling_face: Ze wil niet gelijk met hem trouwen of een lange relatie aangaan ofzo.

OT: probeer eens hoi tegen hem te zeggen en te glimlachen, misschien komt hij vanzelf jouw kant op.

Je denkt al vier jaar aan je ex, en je bent pas 15? Wtf.

nou sinds ik 11 was vond ik m’n ex leuk, toen ik 14 was kreeg ik met hem en daarna had ik een gebroken hart…maar denk er nu niet meer aan want die nieuwe jongen zit steeds nu in m’n gedachte, ik wil hem altijd zien, want opeens wil ik ook geen vakantie meer ofso want in de vakantie kan ik hem niet zien alleen op school

ik word over een paar maanden 16, en dat is toch niet zo jong want ik ken heel veel meisjes die 12 zijn en verkering hebben

Mag ik je vragen of je wel klaar bent voor nog een gebroken hart? Want vaak werken relaties op deze leeftijd niet. Nou heb ik zelf al een relatie sinds mijn 14e, maar mijn vriend is heel anders dan andere jongens.

Nou ik kan uit jou verhaaltjes opmaken dat jij niet zo heel verstandig bent. Misschien zijn die 12 jarige meisjes dat wel. En onthoud jij bent niet de enige die in een relatie zit jou partner zal er ook nog zijn. Misschien wilt hij wel helemaal niets serieus.

Dit zijn één van vele gebroken harten.

WTF.
Jij bent raar.

Een jongen kijkt je steeds aan als hij je interessant vindt, of omdat hij denkt dat jij steeds naar hem kijkt zoals jij denkt dat hij steeds naar jou kijkt.

Dus, aanspreken. :stuck_out_tongue:

maar dat is al lang geleden en ik had geen gebroken hart meer behalve dat ik steeds naar mn ex dacht maar zullen we daar ook niet over praten want mn ex ging steeds vreemd en hij wilde het steeds goed maken maar deed het steeds weer en heb maar toch echt officieel uit gemaakt en daarna schelde hij me steeds uit en gaf alles aan mij de schuld en loog tegen iedereen