Nieuwe jas, maar ik weet niet of die wel leuk is.

hoi,
ik heb laatst een nieuwe winterjas gekocht.
ik vind het zelf wel een leuke jas maar laatst zei iemand op school dat het echt een lelijke jas is, ik weet nu eigenlijk niet meer of die nog wel zo leuk is :frowning_face:
dus ik wilde vragen wat jullie ervan vinden,

dit is mijn jas:

http://static.peakperformance.com/static/img/catalog/PEAK/large/G40375004_65Z_main_large.jpg

ik vind m wel leuk als je hem leuk draagt

Het is niet mijn smaak, maar ik vind hem wel lekker opvallend en wel gaaf! Maar niks van aantrekken hoor, als jij hem leuk vind, gewoon lekker dragen :slightly_smiling_face:

en luister niet naar wat anderen vinden. Als jij hem mooi vindt draag hem dan

dankje

niet mijn smaak. maar als jij hem mooi vindt?
hoe oud ben je ?

het is jou smaak, en als jij het mooi vind dan draag je het! :grinning:

dankje, het is namelijk ook mijn skijas

ik ben 13

dan vind ik het een hele mooie jas!

voor skiën helemaal

dankje gleefan

Voor jouw leeftijd en voor de koude winter die er waarschijnlijk aankomt vind ik dit een mooie jas hoor. Zeker voor skiën inderdaad.

Niks aantrekken van wat andere mensen zeggen hoor, als jij het mooi vind is het goed.

Je vindt hem mooi,
een ander vindt hem niet mooi
Jij weet niet meer zeker of je de jas mooi vindt…
Oftewel je vindt de jas mooi, en je gaat de jas gewoon dragen en degene die tegen jou zei dat de jas niet leuk was kan in de stront zakken.

Trek je niets aan van andere hun mening en draag wat je mooi vindt!

Beter dan een Nickelson :’) Nee grapje. Ik zou hem niet dragen want het is mijn smaak niet, maar het is wel een leukje jas!

Hier is een algemeen topic voor :slightly_smiling_face: (http://forum.girlscene.nl…uk_2/list_messages/214266)
Maar, ik vind het geen lelijke jas hoor (ook al zou ik hem zelf niet snel dragen)! En als jij je er goed in voelt en het een mooie jas vind, schijt wat anderen zeggen.

Ik vind hem niet mooi.

Maar je moet je niet laten weerhouden door wat anderen zeggen. Als jij hem mooi vind…

Toen ik jouw leeftijd had droeg ik ook dat soort jassen hoor! Hij is leuk :slightly_smiling_face:

Het is niet iets wat ik zou dragen.
Maar ik vind het echt wel een leuke skijas.

Gewoon dragen meid!
Bah ik weet het nog goed, op die leeftijd had iedereen wat op elkaar aan te merken, ben blij dat die tijd voorbij is!