Nieuwe items! Lanvin for H&M, Karen Millen, Zara, Reebok, MET.

Hallo mensen,
Ik ben nieuw in het hele verkoop gebeuren dus ik weet allemaal niet zo goed hoe het werkt, heb al wel eerder dingen verkocht op marktplaats, maar aangezien dat niet erg goed loopte ben ik daar mee gestopt, vandaar dat ik het hier ‘opnieuw’ ga proberen.
Ik heb zoals de meeste wel eens hebben aardig wat miskopen gehad die ik vervolgens maar 1 keer heb gedragen en er dus nog nieuw uitzien.
Ik zal hieronder mijn kledingstukken plaatsen met een zo goed mogelijke beschrijving, en als je vragen erover hebt kun je die altijd stellen natuurlijk (:
Ik ruil niet (of je moet iets heeel leuks hebben, maar ben kieskeurig haha) en als je iets leuks ziet mag je gewoon ‘bieden’.

Lanvin for H&M ketting!
Winkelwaarde: €29,95
Nooit gedragen omdat ik niet wist hoe ik hem om moest doen…

Nike sportschoenen
Maat: 40
Winkelwaarde: €50 - €60,-
Enkele keren gedragen als binnensportschoen, toen niet meer gesport door blessures.

Reebok sneakers
Maat: 40
Winkelwaarde: ??
Gedragen, rond de 10 keer.

V&D handtas
Kleur: Lichtgrijs
Winkelwaarde: €29,95

Handtas van merk??
Kleur: Donkerbruin met een paarse ondertoon ;p
Winkelwaarde: €39,95

Van haren, graceland
Maat 38
Winkelwaarde: €20 - €25.
Nooit gedragen, heb steunzolen en merkte toen ik ze had gekocht dat het voetbed gewoon niet zo geweldig is. Ik zeg het maar eerlijk, ze lopen niet echt lekker, het zijn schoenen die je max een uur kunt dragen vind ik ;p
In de eerste helft van vorig jaar gekocht

Driekwart mouw shirt van karen millen
Maat 6
Winkelwaarde: Gekocht in de sale voor €30 - €40, ‘echte’ waarde €60.
1x gedragen, toen kwam ik erachter dat dit een kleur is die totaal niet bij mijn huid en haarkleur past.
Vorig jaar gekocht

Lichtroze colbert van de zara
Maat xs
Winkelwaarde: €69
Zelfde verhaal als hierboven, die kleur past niet bij mijn huid
Vorig jaar, tweede helft van het jaar gekocht

Lichte broek van met injeans model x-angel
Maat 25
Winkelwaarde: €149,-
Niet zo vaak gedragen, een keer of vijf. Paste hem niet meer.
Aan de onderkant van de broek lijkt het alsof er zo een slijtplek zit zegmaar, maar dat is het niet, het is iets wat bij de broek hoort, als er om word gevraagd wil ik er wel een goede foto van maken.
Vorig jaar, tweede helft van het jaar gekocht

Succes met je verkoop !
Up.

Thankyouu!

Voordat ik een foto plaats, zijn er mensen die interesse hebben in een lanvin for h&m ketting?

Up voor de nieuwe items!

lichtroze colbert ruilen?
Ik kan ook nog bijbetalen als je wilt

Gr,

Heei heb net even gekeken in je topic, maar ik zie niet echt iets wat ik zou willen, sorry!

up