NIEuWE IPODS

hOi

er zijn nieuwe ipods wat vinden jullie van de nieuwe?
daarmee bedoel ik de vorm kleur enzov…

http://www.apple.com/nl/ipodnano/

ikzelf vind de ipod nano mooier in het roze

Ik vind ze niet zo geweldig, maar ben sowieso niet zo’n ipod-fan.

Ik hou neit van I-pods. Mijn mp3 vind ik mooier.

Geen idee hoe ze eruit zien maar ik hou het wel gewoon bij m’n nanootje. :slightly_smiling_face:

Ik vind het nieuwe formaat van de nano’s erg lelijk qua kleuren en veelste klein :stuck_out_tongue:

geef mij maar mn oude vertrouwde ipod video :slightly_smiling_face:

ik vind ze ook veel te breed :bored:

Ik vind ze niet mooi. Ik vind mijn normale ipod nano veel mooier. Niet zo klein en gewoon fijn in de hand. De kleuren vind ik wel leuk.

Het is al 11 dagen geleden dat ze geïntroduceerd werden dus ik vind ze al niet nieuw meer - Apple-fangirl ftw -

Anyway, zelf ben ik niet zo weg van de iPod nano - de iPod video vind ik wel cool en de iPod touch is heel mooi vormgegeven (zelfde als iPhone alleen zonder de belfuncties en zo) maar toch een beetje duur en ik heb niet zo’n goede dingen gehoord over het touchscreen van de iPhone dus dat zal ook wel met de touch zijn.
Wel vet dat er cover flow is hoewel het niet geweldig snel zal lopen is het toch een mooie functie.

Nu het toch over Apple gaat, de nieuwe iMacs zijn echt geweldig. En wat ook erg goed is van Apple is dat Pages word bestanden kan openen, Numbers excel, Keynote powerpoint en dan zelfs Office 2007 bestanden… Zeer goed, niet zoals bij Microsoft dat je office 2007 moet hebben om die bestanden te kunnen openen - en het is nog hun product ook nog, wat een n00bs in compatibility.

Ik vind hem wel mooi. Een vriendin van mij heeft hem op haar verjaardag gekregen in het zilver. Eerst moest ik wel wat wennen aan de vorm, maar daarna vond ik hem mooi. Wat ik ook mooi vond was dat de kanten zeg maar helemaal waren afgerond.

Mwa, het enige voordeel vind ik nu dat veel ‘oude’ versies van de Nano goedkoop worden aangeboden via marktplaats enzo. Ik heb een roze Shuffle en daar ben ik erg tevreden mee ^^

Ik wist trouwens al een hele poos dat ze zouden veranderen, mijn oom werkt bij Apple ^^ (Eeeeegooooo! xD)

ik vind ze wel mooi maar ik he al een roze nano met mn naam erop en die gaat voorlopig nog niet weg (A)

Zet het anders helemaal in de verkeerde categorie :confused:
w/e.
Ik vind ze van vorm zo breed lijken (ook al zijn ze alleen maar korter) en de kleuren zijn zo niet-fel (ik weet niet welk woord ik ervoor moet gebruiken)
Ik hou het bij mn zwarte 8Gb Nano :]

Ik hou niet van ipods , ik vind mijn eigen mp3 mooier xD
en een héél stuk goedkoper :3

ik was laast bij de mediamarkt en ik zagze :stuck_out_tongue:
uglyy :stuck_out_tongue:

Ze waren al een paar weken geleden er al.
Maar ik vind het gaan, maar ik vind ze wel een beetje duur.

Die ipod touch is duuur :crazy_face: 400 euro sorry hoor maar dat vind ik echt te duur …

enig

Ik vind ze heel leuk :3
Je kan er nu ook filmpjes op bekijken.

wel leuk maar ik hou van mijn ipod nano <3

Mooi, maar ik heb liever myn ipod nano :relieved: