nieuwe ipod touch

ik zit er over te denken om de nieuwe ipod touch te kopen.
want hij lijkt me echt heel gaaf!
maar ik zit nog ontzettend te twijfelen omdat ie wel heel duur is!
heeft iemand hem al of heeft iemand er dingen over gehoord en vind je hem goed?

xoxo.

die wil ik ook

upp.

HEEi !
ik heb de Ipod Touch & vind 'm erg handig en leuk.
je kan er muziek,video’s,foto’s erop zetten.
Draadloos internetten. gewoon erg handig dus.
& oohja ik heb 8GB
xxx

Zo’n ding heb ik ook. Ja, het touch screen is inderdaad geweldig. Lekker met die knopjes klooien. Jammer genoeg zitten er geen spelletjes op. Of heb ik nooit goed gekeken?
Ik heb er overigens niet zelf voor gedokt, mijn vader stuurde 'm als verjaardagscadeautje.

ik ken twee mensen die m hebben
zóó’n zalig ding!!!

Zalig? Wtf.

Ik vind het persoonlijk verspilling van je geld, als je een jaar wacht zijn er 10 andere ipods, en de prijs is dan waarschijnlijk veel lager, kan je hem beter dan kopen

wel super vet met die spelletjes. ik wou er eerst ook een maar heb toen nano 3e generatie gekocht (was in mei) omdat ik toch geen draadloos internet ofzo heb xD
en hij is idd duur, njah scheelt maar ¤30 want mijn nano 8GB incl 2 hoesjes + oplaadpakket was ¤190… maarja jij moet het weten, hij lijkt me wel super.

Ik heb er ook 1, echt een super ding! ;p
thuis weet ik niet hoe ik die internetverbinding goed kan krijgen, maar ja daar bestaat mijn laptop voor. Op school kan ik er wel op en in veel restaurants hebben ze de laatste tijd ook internet waar iedereen op kan met een ipod of wat dan ook!
voor de rest is het scherm lekker groot en dat is leuk voor bij films, je kan er spelletjes op doen (moet je hem wel jailbreaken, dat kan op www.ziphone.com als je daar op ‘download’ klikt met je iPod aangesloten op de computer gaat alles ongeveer vanzelf ;p) en ik vind hem ook veel mooier dan ipod nano’s of classic of zo.
lekker lang verhaal weer dit, succes met je keuze!

Zou hem ook wel willen. :slightly_smiling_face:

Ik wil/krijg hem ook,…

twijfel of ik hem ga kopen
de andere nieuwe ipods zien er niet zo stevig uit
en de ipod touch 8gb is ondertussen nog maar 219euro
okee, ook wel wat dus, maar toch al wel redelijk

hij is wel kei stoer enzo
maar ik ga eerder een ipod classic kopen
ik vind touch nogal duur voor die 8 gb

dan zou je met al die technologische snufjes kunnen ‘wachten’ tot er iets nieuws uit is. blijf dan maar je hele leven wachten…

Je kan er nu gewoon spelletjes opdoen hoor?

heb hem ook.
vind hem geweldig (: