Nieuwe iPod, hulp nodig!

Vandaag heb ik een nieuwe iPod Touch 5 gekocht. Nu heb ik mijn iPod aangesloten aan mijn computer, maar hij doet verder niks en ik weet niet hoe ik hem kan openen in iTunes…
Ik ben op internet al aan het zoeken, maar ik word er niet wijzer op, aangezien ik niet de juiste informatie kan vinden.

Weten jullie misschien wat ik kan doen? …

Hij is al opgeladen…

Helpt ook niks

Wat heb ik eraan als ik hem aan een andere laptop/pc aansluit? Want uiteindelijk staat op deze laptop mijn muziek… (ik bedoel het niet lullig)
Ik breng hem morgen gewoon terug naar de winkel, want dit gaat toch niet werken…

Misschien klinkt dit een beetje dom maar weet je zeker dat je er niet overheen kijkt? Toen ik mijn iPhone kreeg kon ik hem namelijk niet vinden voor een uur totdat ik goed keek :’)

Misschien een domme vraag, maar je hebt iTunes wel gewoon gedownload toch? :stuck_out_tongue: want zo ja, dan hoort hij toch vanzelf te openen?

Vind je computer hem zelf wel, zo nee start je iPod is opnieuw aan terwijl hij aangesloten is.

Kijken of het aan je eigen computer of aan je iPod ligt misschien?

Nee ik ben denk al 2/3 uur bezig om het voor elkaar te krijgen haha

Hij wordt wel in de ‘verkenner’ getoont (waar ook je afbeeldingen, documenten enzo staan)
pff, ik ben echt bereid om met dingen te gaan gooien haha…

Je iPod staat inmiddels wel aan?
Dan moet hij ergens in je iTunes zichtbaar zijn haha.
Heb je geen printscreen van je iTunes?

Waar hij hem herkent. En iTunes waar die nergens te vinden is.

Nee het ligt sws niet aan mijn iPod, die komt net vers uit de winkel…

Heel je pc al opnieuw opgestart?