nieuwe iphone 5 32gb clone met android 4.0

helemaal nieuw in doos en werkt perfect, is een clone, niet van echte te onderscheiden
zie fotos
heb deze zelf pas besteld op www.lagebudgetkoopjes.nl maar wil graag toch voor een samsung s3 clone gaan, ik vraag minder dan de vraagprijs! heb deze zelf voor 250,- aangekocht, je kan er ook gewoon mee whatsappen etc, als je alle functies wilt weten moet je ff op hun site kijken
bij interesse stuur me een bericht
vraagprijs 210,-
tis een zwarte

Eigen foto is verplicht

hoi angel
wat bedoel je er mee? bedoel je me profiel foto?

Je moet fotos plaatsen van spullen die verkoopt. Geen link ofzo.

Ah oke, dat wist ik niet, ik zal nu direct fotos maken van het toestel
Dus dames als er interesse is mail gerust

Wat is precies een clone dan ?

Heel raar dat je allemaal verschillende soort achtergronden hebt op je foto’s. En je bent nieuw hier op het forum. Ik vertrouw het in ieder geval niet en denk niet dat je hem hier gaat verkopen, misschien kun je het beter op marktplaats proberen.

Ik ben een mama van 45 jaar en heb deze voor mij zelf gekocht , maar nu heb ik achteraf spijt van de aankoop en ga toch liever voor de samsung galaxy s3 clone, omdat het voor mij beter werkenis met een grotere scherm 4.8 inch, ik heb die ook op marktplaats al gezet, ik ben nieuw hier is dat niet normaal?

dat is een 1 op 1 gemaakte telefoon, ziet hetzelfde eruit als de originele

hey

Ik had een vraagje ik had laatst bijna een neppe samsung s3 gekocht en hij lijkt helemaal orrigineel maar werkt hij heel traag en gewoon echt een slechte namaak. Ik vroeg me dus af hoe het zit met deze telefoon is het wel gewoon een goed werkende telefoon of is deze ook heel sloom en slecht nagemaakt? zoe niet lijkt het me ideaal een Iphone zonder Apple ios.

Mvg,

wat vervelend voor je meid, ik heb zelf deze gekocht maar werkt wel snel, em je kan er ook alles mee, heeft ook gewoon 3G, navigatie etc, ik heb deze 1 dag gebruikt, hij is wel snel, dus zeker niet sloom, ik weet niet of er verschillende namaak er in bestaat, deze heeft geen apple ios maar android, deze clone heeft wel een apple menu zoals je kunt zien op de fotos, het is enkel het besturing systeem dat anders is

Mvg,
[/quote]

Dankjewel voor de informatie:)

Graag gedaan hoor :upside_down_face:

Hij ziet er zeker net zo uit als de echte!

Helaas heb ik al de echte iPhone 5, dus beschouw dit maar als een upje :wink:

Hoi Nirvana,

Je hebt een echte en bevalt die? ik heb nooit een echte in me handen gehad :flushed:

nog steeds te koop dames

zolang de topic er staat is die nog te koop

:upside_down_face: