nieuwe hobby

Ik ben opzoek naar een nieuwe hobby, maar ik heb zowat alle gewone sporten al eens geprobeert en ben daar dan mee gestopt omdat het mij niet echt lag… In balsporten ben ik helemaal niet goed

Heeft er iemand een speciale hobby of een sport dat die heel graag doet?

Schaatsen? Dat is een sport die niet veel mensen doen geloof ik… en dan echt op les/wedstrijdschaatsen. Je hebt het in verschillende vormen.:flushed:

Of kunstschaatsen… of ijshockey.

zwemmen, zumba, ballet, paardrijden, skeeleren

Ik ben daar ook naar op zoek. Kunstschaatsen of kickboksen leek me wel leuk. Iemand daar ervaring mee?

Up?

Wil je echt een sport of een hobby? Anders kun je misschien eens kijken voor een instrument te spelen, als dat je leuk lijkt. :slightly_smiling_face:

En vechtsporten dan? Of de defensie ervan.

echt een sport, gevoel voor ritme heb ik al helemaal niet en zingen kan ik ook niet :wink:

Hmm oke… zwemmen, turnen, dansen, aquagym, paardrijden, vechtsporten, acrogym, trampolinespringen? Of gewoon voor jezelf skeeleren/skaten/joggen met een vriendin. :slightly_smiling_face:

Of houd de Olympische Spelen in de gaten, meer sporten bij elkaar dan ooit xD

Yoga! Ik doe het nu een paar maanden en ik ben heel positief! Ik dacht eerst dat het niks zou zijn, maar het bleek juist top.
Je hoeft er niet meteen ‘goed’ in te zijn, want je wordt daar niet beoordeeld. Maar het kan je wel echt helpen een soepeler en meer ontspannen lichaam te geven. Je gaat er echt beter van in je vel zitten. :slightly_smiling_face:
Bovendien leer je ook praktische dingen die direct goed zijn voor je lijf, of doelgerichte dingen: als je bv. erg veel buikpijn of hoofdpijn oid hebt, zijn daar speciale oefeningen voor.

En niet onbelangrijk: Het is echt heel leuk om te doen. :slightly_smiling_face:

@ noukalike Aan yoga had ik ook al gedacht en heb het dan maar meteen eens opgezocht maar ik zie dat er zoveel verschillende soorten yoga’s zijn welke doe jij ? :slightly_smiling_face:

Roeien is leuk en echt super intensief :slightly_smiling_face: Je moet alleen wel een roeivereniging in de buurt hebben. En als je aan yoga zat te denken is t misschien niet helemaal die richting die je op zat te denken :stuck_out_tongue:

haha nee roeien is denk ik iets te intensief, maar de dokter raade me al eens yoga aan omdat ik vaak last heb van men gewrichten. Waarschijnlijk doe ik er dan wel nog een andere sport bij :slightly_smiling_face: en denk niet dat er al een roeivereniging in men buurt is :stuck_out_tongue:

Als je denkt dat t niks is moet je t niet doen ; ) Maar hoor idd van vriendinnen dat yoga ook heel leuk is!

Oh dit gaat heel dom klinken maar ik ben de naam even kwijt. :blush: Ik vraag het straks even aan m’n moeder, hihi!
Want inderdaad, het maakt heel erg uit wat voor yoga je doet . :slightly_smiling_face:

Haha schaken lijkt me leuk.