Nieuwe Hema Kwasten.

Ik heb al op verschillende fora gelezen dat de Hema nieuwe kwasten heeft. Aangezien de vorige hema kwasten nogal poep waren hebben de meeste mensen ze echter nog niet gekocht en wachten ze (net als ik) eerst reviews af…

Dusjah, zijn er hier mensen die al nieuwe kwasten van de hema gehaald hebben en zijn ze beter dan de oudere? :wink:

(ze zouden nu onder andere een fanbrush, foundation brush, blending brush, … bij in het assortiment hebben en het oude vernieuwd)

dat wil ik ook weten. mijn blendingkwast is kapot ;/

Exact hetzelfde probleem! :slightly_smiling_face:

Dus ik vraag het me ook af

up

upjee

up :slightly_smiling_face:

Niet zo goed denk ik!
Het is van nep haar geweest. Je kan beter een iets duurdere kopen met echt haar die je hele leven meegaan

Hema kwasten zijn wel dierenhaar hoor :stuck_out_tongue: (behalve die met zwart haar, die zijn synthetisch)

en niet om bijdehand te doen maar dat dierenhaar beter zou zijn dan synthetisch haar is ondertussen achterhaald… zo staan MAC kwasten ongeveer het hoogst aangeschreven van alle kwasten en vele van hun kwasten hebben toch synthetisch haar. zelfde voor ELF kwasten! :slightly_smiling_face:

Ik heb deze twee kwasten van de Hema:

http://i36.tinypic.com/szvojp.jpg

De foundation kwast is heel fijn: lekker zacht en hij verdeelt het ook heel goed enzo. De andere kwast is een eyeshadow kwast, maar ik gebruik hem voor concealer. Die is ook heel zacht en ook heel fijn voor concealer (:

COol die ga ik ook kopen, duur ?

dank je sharon! ik zocht nog een nieuwe concealerkwast dus mss die maar even halen :slightly_smiling_face: en @ hierboven: het is hema dus wrs iets van een 3 euro per kwast als ze de prijzen niet verhoogd hebben.

ik heb die bovenste ook, het is een zwarte kwast met gele haren en was dacht ik 3.50

tevreden erover?

Ik heb gister die foudationkwast^ ook gekocht, ik moet hem alleen nog ff uittesten :]

ik vind hem goed, gebruik hem voor mn getinte dagcreme van de Hema :slightly_smiling_face:

upje

Ik werk bij de HEMA, maar ik heb ze nog niet gezien.

ik heb van de kruidvat die kwasten gekocht, er zaten er 5 in, in verschillende maten (:

@ Neszie,

beetje apart, welk filiaal werk je?
Is het freelanche?

Ik werk namelijk OOK bij de Hema, en wij hebben ze al meerdere weken in het schap staan. Ik heb ze zelf niet, maar wel een soortgelijke kwast, gekocht in een kastenset van eBay, waar ik erg tevreden over ben. En als ik moet afgaan op hoe ze eruit zien etc, zou ik zeggen dat het dezelfde zijn!

hoe duur is die foundation kwast nou xD ¤3,00 of ¤ 3,50 ?
xxxx