Nieuwe haarkleur?

-

Ik zou 't niet verven. Je haarkleur is mooi zo en verven doet niets anders dan verpesten. Heb eigenlijk nog nooit iemand heel tevreden horen vertellen over het verven van d’r haren. Behalve dan bij de kapper. Maar haast iedereen die het zelf doet met iets uit de drogist is achteraf ontevreden.

ik vind je haar kleur wel mooi zo,
maar ik denk dat zo net tegen het zwarte, 2 a 3 tinten lichter jou heel mooi staat. maar ik zou even een nieuwe foto doen, en je gezicht wat vrijer laten, en een waarbij we ook je wenkbrauwen kunnen zien.
wantja, blonde wenkbrauwen met zwart haar, naaah ;p

@typfoudt. ja dat dacht ik ook al, maar als ze perse der haar wil verven…

ik niet xD
maar ik zou het ook niet verven. vind je haarkleur mooi :slightly_smiling_face:

Lol laat mij dan de eerste zijn , ik heb me haar rood,paars,blauw,zwart,bruin.blond en 3 miljoen andere kleuren zelf geverft en was altijd tevreden :3

Ik heb mijn haar blond geverfd (bij de kapper wel)
in mijn omgeving (vooral familieleden) vind iedereen het ‘jammer’ omdat ik eerst donkerblond haar had met heel veel tinten erin, maar verder krijg ik er wel echt veel lieve reacties erop!
maarja, ik zou idd ook naar de kapper gaan, die raden je het ook gelijk af als je zelf een vreselijke kleur uit zou kiezen

okee, ik post wel ff een andere foto. en alvast bedankt voor jullie reacties.
hier is de andere foto. x

http://foto-uploaden.nl/img5/p9i60bf.jpg

xd sorry van dat hoedje haha.

zoals de meeste zeggen zou ik het zo laten. Ik vind je haarkleur mooi zo!
En als je al zo vroeg met verfen begint kun je er bijna niet meer mee stoppen.

Ben beniewd wat je gaat doen!

:beer:

ik zou het donkerbruin verven
maar ik weet niet of dat bij jou past he

Ik heb eergisteren me haren van bruin naar zwart met een paarse gloed erop. Geweldig ziet het eruit! Jou raad ik aan om kastanje bruin te verven :slightly_smiling_face:

ff voor de duidelijkheid. ik wil het niet verven, maar spoelen he. dus niet voor eeuwig ofzo.

okee comment maar verder graag :grinning:

ik zou het gewoon zo laten
:pensive:

Donker/kastanje bruin

xx

ik kleur mijn haar al drie jaar, altijd een andere kleur
ik had dezelfde haarkleur als jij en ik ben de laatste tijd ontzettend tevreden van deze kleur:
country colours, malta(goudbruin) echt waar die is zo mooi! en 6 euro en half voor een pakje in belgië dus waarschijnlijk in nederland nog goedkoper :slightly_smiling_face:

http://www.i-drogist.nl/images/C/CountryColors51.jpg

het slaagt wel een tikkeltje donkerder uit, en met een tikkeltje bedoel ik echt maar een tikkeltje :slightly_smiling_face:

uhm, niet te donker iig. Iets donkerder kan wel, twee á 3 tinten. Maar niet te donker

Ik zou je haar zeker niet donkerder kleuren,
misschien staat een iets blondere tint je leuk?
Zelf had ik ook een beetje een saaie haarkleur &
besloot het donkerder te kleuren.
het was in 1 woord: dramatisch.
in het begin was het mooi, maar ik had ook semi-
permanent. dus na een paar weken, was die
‘mooie kastanje bruine’ kleur, een vaag bruintintje
met een hoog roodheid gehalte het resultaat.
nu heb ik het blond laten verven, wat ook pas na
een paar x weer mooi blond was & ben er tevreden
mee. pas dus op met de roodtinten in je verf!
liefs,