Nieuwe haarkleur met uitgroei.

Heee meiden.
Ik heb twee maand geleden mijn haar geverfd met de volgende verf:Haarverf
Dit is me de eerste keer goed bevallen, het viel me alleen wel erg op dat de kleur snel vervaagde. Ik heb het afgelopen week weer geverfd, maar inderdaad de kleur was ook vervaagd (wat opzich ook logisch is) want het was een wereld van verschil! Nu was deze mousse niet zo handig met het bijwerken van uitgroei en ik wil dan ook liever overstappen op een andere verf. Ik vroeg me alleen af, als je uitgroei hebt, en je gaat een totaal andere kleur verven over je hele haar, moet je dan ook eerst de uitgroei langer in laten werken of hoeft dit niet omdat je weer een hele andere kleur hebt…

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Nou ik heb dat nu ook gedaan, ik had nog uitgroei, en die is lichter gebleven (heb donker haar en blonde uitgroei) Je hebt wel uitgroei pakketjes, misschien kun je dat eerst doen? En anders eerst de uitgroei verven, 5 min laten zitten, dan de rest ofzo verven…

Ik zou een haarverf kopen die niet vervaagd en daarna alleen maar je uitgroei bijwerken… Heel de tijd je haar opnieuw verven zorgt ervoor dat de onderkant nogal dood wordt en dat resulteert meestal in donkere punten vergeleken met de rest van je geverfde haar… Spreek uit ervaring :]
edit: ja als je uitgroei lichter is moet je dat als eerst verven (het inzetten duurt al best even en daarna pas de rest verven)