Nieuwe H&M Contest -- XRBN -- VOL!

Hoi! De H&M contest zitten nu vol dus hierbij een nieuwe!

Regels:

• Maximaal 10 mensen
  • Er komen 5 opdrachten
  • Je spaart punten op tot aan het einde dan krijgen we een winnaar
  • Er valt niemand af!
  • Elke €5,- over budget is 1 punt aftrek
  • Lever je niet voor de deadline in krijg je 0 punten
  • Bij elke opdracht kan je max 10 punten halen

Deelnemers
32,5 Gina
32,4 Rooroo
31,5 evaaax
31,4 Paint Pastel Princess
28,8 JustAgirl
24,3 mariquita
22,8 Laura
16,2 Galaxy
14,9 Anastasia
7,1 UnicornInTheHouse

Link voor de H&M paskamer: http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES
Link voor foto’s uploaden: http://tinypic.com

[s]Opdracht 1: Stel jezelf voor
Creëer een outfit die jij zelf zou dragen, maakt niet uit wanneer.
Budget: Infinity :grinning:
Beoordeling: op je verhaal & originaliteit van je stijl
Deadline: totdat we op 10 mensen zitten

Hierbij stel ik mezelf even voor als voorbeeld.

HI, ik ben Robin (mag ook anoniem)
Ben 21 en mijn stijl is stoer maar ik hou ook van netjes.
Ik draag bijna altijd hakken (sleehakken) mijn favo hakken zijn die ik hier ook aan heb in me outfit.
Als ik geen hakken aan heb dan draag ik meestal creepers of Dr. Martens.
Mijn favo accessoire is een statement ketting, en ik hou van ringen.
ect etc.[/s]

[s]Opdracht 2: Zomerstage
Je hebt een gesprek bij favoriete designer/kledingmerk voor een zomerstage met een functie naar keuze (designer/pr/naaister/webwinkel/etc.)
Je wilt dat dat de persoon waar je een gesprek mee hebt meteen al aan je stijl kan zien dat je bij hun bedrijf past. Je gekozen merk mag internationaal zijn! Vertel natuurlijk wel welke ontwerper je kiest en welke functie.

Budget: €150,00
Deadline: Zaterdag 25e & ik beoordeel zondag de 26e
Beoordeling: Of je outfit bij het merk past en bij de functie[/s]

[s]Opdracht 3: School reünie
Je hebt een school reünie van de basis school dus je hebt de meeste al jaren niet gezien.
(Voor de wat jongere meiden je bent ongeveer 21/23)
Je wilt er natuurlijk succesvol en vooral sexy uitzien maar niet alsof je er te veel moeite voor doet… alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dat jij er zo geweldig uit ziet :grinning:

Budget: €200,00
Deadline: Vrijdag 31e & ik beoordeel zaterdag 1 juni
Beoordeling: Of je outfit goed bij de opdracht past en je leeftijd.

Ik heb zelf over een paar weken school reünie dus ik ben heeeeel benieuwd :grinning:[/s]

[s]Opdracht 4: Festival outfit!
Yeah het festival seizoen begint! dus kies een outfit voor jou favo festival naar keuze! dus laat ook weten naar welk festival je gaat! Het is trouwens hoog zomer dus hotpants rokjes alles mag!!!

Budget: €150,-
Deadline: 7 Juni & 8 Juni beoordeling [/s]

Opdracht 5: Thema na keuze!
Je mag je kleden na een thema na keuze MAAR je moet perse 1 item van de vorige inzending gebruiken.
DUS: nummer 2 die inlevert moet een kledingstuk gebruiken van nummer 1 en nummer 3 van 2 etc.
De 1e die inlevert moet een kledingstuk van een van zijn eigen (oude) inzendingen gebruiken.

Budget: € 180,-
Deadline: 22 Juni & 23 Juni beoordeling
Beoordeling: Op originaliteit van je thema en of je een item van de vorige hebt gebruikt

ik zou graag willen meedoen maar foto’s en linkjes werken niet srry, dus zie dit maar als upje

i’m in

Je staat er tussen je kan je al voorstellen :wink:

Ik doe ook mee! :slightly_smiling_face:

Hoe kan ik de afbeelding-url nemen of gewoon de afbeelding opslaan als ik in ‘de paskamer’ zit? :confused:

Ik zal je helpen :wink:
Ik zit op een mac dus bij mij werkt het allemaal wat anders… maar zo moet het wel lukken:
Je maakt een printscreen van je paskamertje… dan knip je in paint ofzo je pakamer uit… en dan ga je naar tinypic.com en dan upload je hem… en dan plak je de link… IMG Code for Forums & Message Boards… Klaar!

I’m in!

Ik doe mee!

Ik doe meeee!

.

Je staat er tussen je kan al aan opdracht 1 beginnen

Je staat er tussen! Je kan beginnen! :grinning:

Hoi, ik ben eva.
Ik ben 15 en zit nog op de middelbare school in 3havo.
Mijn stijl is heel erg gemixt. De ene dag draag ik meisjesachtige dingen en de andere dag weer wat stoerdere dingen.
Ik moet de hele dag door school heen en weer lopen dus daarom heb ik gekozen voor gympen , creepers, want het lijkt me erg onhandig om de hele dag op hakken al die trappen op en af te lopen.
Ik vind statement kettingen heel erg leuk.
Ik ben niet zo van de kleurtjes, ik vind neutrale kleuren mij mooier staan. Ik heb voor de trui gekozen, omdat de lente nog ver te zoeken is hier in nederland en ik wel iets comfortabels wilde en ik vond de zijkanten van de trui heel gaaf. Ik heb voor nog voor een jasje gekozen om het nog wat extra aan te kleden,

edit: Het jasje is natuurlijk voor buiten.

Hoi, ik ben JustAGirl.

Ik ben 14 jaar en ik hou meer van lichte en neutrale kleurtjes, dit vind ik ook mooier bij mezelf.
Omdat het lente is heb ik gekozen voor een luchtige blouse en broek en open sandaaltjes. Zoals je ziet draag ik ook een sjaal, ik vond deze wel passen bij de look.

En dankjewel XRBN voor de hulp :wink:

Kan ik nog meedoen? ^^

Je staat er tussen je kan meteen de 1e opdracht doen!

Mijn naam is Sanne & ik ben 18 jaar oud. Ik hou heel erg van printjes en hakken, vandaar deze look! Omdat de broek vrij opvallend is heb ik ervoor gekozen om de rest van de outfit wat rustiger te houden, dat vind ik persoonlijk wat mooier, ik hou niet van print op print. Ik vind deze outfit draagbaar, ik zou hem bijvoorbeeld dragen op school of op het werk. De hakken zijn niet hoog, daarom kan ik er gemakkelijk de hele dag op lopen.

Ik doe mee!

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face: