Nieuwe gympen kopen, kan niet kiezen

Ik ben op het moment gymploos en ik wil graag weer een paar gympen. Ik kan helaas niet kiezen en ik kan ze nergens vinden. Het is dus wat ik in de herfst draag, daarna natuurlijk ook nog wel maarja. Dit alles in maat 41 (als je een winkel weet, ik zoek een echte winkel, geen onlineshop dus).
Ik kan niet kiezen uit:
lage lichtgele allstars
lage lila allstars
deze schoenen van het merk la gear: http://www.schoenenvoorjo…n/la-gear/214192/wit.html (aangezien het plaatje niet wil downloaden de link)

Ja lichtgeel en lila zijn van die lastige kleuren om te combineren omdat ze niet overal bij passen. Als je veel schoenen hebt zou ik voor 1 van die 2 gaan en dan afhankelijk welke je het meeste kunt dragen (even kijken welke kleur het beste bij je kleding past) en als je weinig schoenen hebt zou ik die met die bloemetjes neme omdat die makkelijker te combineren zijn.

Die La gear’s zijn leuk en makkelijker te combineren, dus daar zou ik voor gaan.

ik zou de lichtgele doen :slightly_smiling_face:

De LA Gears zijn makkelijk te combineren maar misschien zijn All Stars leuker voor de herfst? Ik zou gaan voor de lichtgele denk ik :slightly_smiling_face:

Ik zou voor die LA Gears gaan! Ze zijn echt superleuk:D
Alleen jammer dat het niet van het merk all-star is (A)

Ik zou de LA Gears doen!:slight_smile:

De lichtgele of lila allstars

Dit mag je even vragen in het is dit leuk topic :slightly_smiling_face: