nieuwe fashion uit Italie!!

Italiaanse Fashion inNL?!
  • -ja graag
  • -ben benieuwd
  • -kweenie
  • -nee dank je

0 stemmers

hi, ik wilde even mijn ontdekking met jullie delen:
ik ben zelf echt GEK op de roze rubber ducks, ( te koop bij welovefashion) de roze shirtjes van Gio Goi (zie shop van label54) maar BOVENAL ben ik helemaal fan geworden van de winkels van Brandy & Melville in Italia… mama mia, H&M, zara, topshop move over… de prijzen zijn net zo laag als H&M, maar de collectie is veeeel groter, en hipper. Ze verkopen alle trends van de catwalk…
helaas is dit nog niet te koop in NL, ik heb het wel gevraagd, en het schijnt dat ze er mee bezig zijn, dus PLEASE come to mamma :wink:

hihi, was even benieuwd naar jullie mening: Kennen jullie mijn nieuwe walhalla Brandy & Melville al???

XX Saar

ps. iemand nog tips voor winterboots (rubber ducks heb ik net besteld!)

Hee tis allemaal een beetje onduidelijk in je beginpost.

Ik snap voor de helft totaal niet waar je t over hebt haha xD
Dus zou je wat plaatjes willen plaatsen anders?

Huh ? :’)

Ga is duidelijk doen

Haha ik ben dus niet de enigste.

Waarom eigenlijk al die onnodige info, je vraagt alleen maar of we het merk Brandy&Melville kennen en wat we ervan vinden.

*dit snapte ik pas na 4x lezen :’)*

ik snap je niet zo goed hoor… laat eens wat zien van dat merk dan?

Ik snap er geen drol van.

twee random foto’s van google afgeplukt, ik vond op google niet echt iets waarvan ik zei; aaah origineel ofzo *bij de eerste 20 resultaten ofzo, that is*

ik snap het echt niet, plaatjes?

Oh deze vind ik dan wel weer erg tof, maar vernieuwend is het niet:

Waarom zoek ik eigenlijk deze plaatjes allemaal op, haha :’)

dit valt nog wel mee, maar ook niet echt geweldig ofzo.x

oh en deze is ook leuk:

Maar idd, wat Puck ook zegt, het is niet dat je zegt wauw!
En het brengt niet echt iets nieuws op de tafel

bij mij staat trouwens dat het uit parijs komt, en niet uit italie.x

http://www.brandy-paris.com/index2.htm

sorry voor de vele posts.
maar @ Thraedust ik vindt het nou niet echt iets vernieuwends nee, gewoon h&m , en alles ik heb al genoeg van dit haha.x

Nee ik vond het ook al niet echt vernieuwend, vooral omdat de TT nieuwe fashion uit Italie!! is moest ik even dat commentaar geven :’)

sorry peeps, voor mijn onduidelijke bericht. was in mijn enthousiasme beetje gehaast. Nou goed het duurde even maar ik was aan het zoeken.
ik heb een link gevonden naar de online shop in de USA (Paris Hilton en Lindsay Lohan zijn er al gespot!) Hoop dat jullie hier een leuke indruk krijgen. Ik vind zelf de winkels in het echt veeel leuker. Ik was gewoon benieuwd of ik de enige fan ben… kijk eens hier: www.shop.brandymelvilleusa.com OF www.brandymelville.com (deze laatste is meer een info site. hoorde dat ze ook in Parijs zitten, website nog niet gevonden…

Liefs Saar

ps. bedankt voor het posten van de andere foto’s :wink:

ja, haha nieuwe fashion uit italie! en het komt nog uit parijs ook. haha.x