Nieuwe facebook, timeline?

Hoi, k heb sinds een week een nieuwe facebook, nu vraag ik me af hoe ik zo’n timeline instel want als ik naar vrienden ga die de timeline wel hebben, zou er zo’n knopje moeten staan met ‘ook een timeline?’ ofzoiets. Maar die staat er dus niet.

Ik zou het niet doen, het is héél erg onhandig…

Oh, die timeline lijkt mij zo vervelend. Misschien bij je instellingen kijken? Of google.

Volgens mij krijgt iedereen vanaf een bepaalde datum toch zo’n timeline? Tenminste, dat had ik gelezen.

Ik heb al enkele keren gehoord dat het een andere datum zou zijn… Ik heb het nog steeds niet - Thank God!

ik dacht dat die timeline gisteren in ging, maar ik heb hem gelukkig nog niet (:

Ik vind hem juist wel mooi? haha

Ik heb m en ben echt heel snel eraan gewend geraakt. Het is best makkelijk zoals het in elkaar steekt.

Haha, telkens wordt de datum weer verzet of het zijn gewoon roddels. Ik lees het ook al sinds december telkens weer opnieuw dat iedereen de timeline krijgt. Ik heb hem nog steeds niet, maar ik ga hem wel nemen. Ik vind het er wel tof uit zien nu ik er aan gewent ben.

Maar hoe stel je dat in dan?

Ik weet het niet, sorry. :'D

Ik heb ergens gelezen dat niemand meer zelf z’n facebook om kan zetten, omdat facebook zelf bezig is om iedereen om te zetten. Dus je hebt kans dat je gewoon moet wachten… Weet niet of het waar is natuurlijk… Normaal kon je gewoon naar iemands profiel gaan die timeline gebruikt en dan hem zo zelf inschakelen. Ben bang dat je gewoon geduld moet hebben. :’)

Google Facebook Timeline? Dat deed ik ook toen die optie ineens verdwenen was.

bovenaan staat het meestal toch?

wat ik ook laatst had, ik ga naar het concert van young the giant, en op de website kun je bij de tourdata op zeggen dat je erbij bent met je facebook. en toen stond er: voor deze app wordt je facebook automatisch omgezet naar timeline. toen heb ik het maar weggeklikt, maar da zou je ook nog kunnen proberen :stuck_out_tongue:

Ik heb de nieuwe ook, maar vind hem verschrikkelijk!

Als ik naar mijn eigen profiel ga dan staat er boven of ik timeline wil instellen, dus ik denk niet dat dat waar is dat je hem zelf niet meer kan instellen. Maar ik ga het in ieder geval niet doen, want ik vind de oude facebook zelf fijner werken.

Ik snap niet waarom iedereen de time line zo verschikkelijk vind ?

Vreselijk vind ik het, onoverzichtelijk en ik mis de oude echt…