Nieuwe Etos make-up

Hey,

zelf heb ik altijd de compact powder, voor een egale matte tint, van de etos gebruikt. en soms wat oogschaduw ofzo. Alleen hebben ze alle verpakkingen en hun logo veranderd een tijdje geleden. en nu kan ik mijn geliefde compact powder niet meer vinden haha. ik wilde eigenlijk graag weten wat jullie van de nieuwe vepakkingen/make-up vinden en of jullie vaak etos merk gebruiken?

-xxx-

Ik heb de contour powder en de fixing spray, ben over allebei best tevreden eigenlijk. Maar heb hiervoor nooit iets gebruikt van Etos eigen merk dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal haha.

Je kan het toch aan een van de verkoopsters vragen? :slightly_smiling_face:

Ik heb wat lipsticks van Etos, die nieuwe. Maar eigenlijk meer niet.

Ik vind de verpakking er wel super mooi uit zien (super chique voor een mooie prijs en best goede kwaliteit) maar je kan idd aan een verkoopster vragen of die compact powder is vervangen. Eventueel kan je bellen naar de etos klantenservice lijn. Dit is : 075-6594245.

Ik lees echt super veel blogs en de meeste producten van de nieuwe etos lijn komen heel goed uit de test! Alleen het concealer palette was minder, de rest is allemaal meer dan prima :slightly_smiling_face:

Had voorheen nooit Etos makeup gebruikt maar ik heb recent de lipgloss gekocht, wat dus blijkbaar gewoon een matte liquid lipstick is. Ik heb hem in de kleur PLUM en wow, ik raad deze zo erg aan, hij is eerst wat plakkerig maar zodra die opdroogt blijft hij de hele dag zitten! je kan er zelfs met je vinger overheen en niks verschuift. Verder heb ik ook de nieuwe blending kwast, beetje rare vorm voor een blending kwast maar ik gebruik hem voor wat anders maar hij is wel erg zacht.