nieuwe crush

hoi meiden!

ik heb op een feest een hele leuke jongen ontmoet, we hebben veel gezoend, nummers uitgewisseld en uiteindelijk buiten ook nog even gezoend na het feest.
de volgende ochtend kreeg ik een berichtje met ‘hallo schoonheid.’ en daarna hebben we even gepingt, maar we wisten niet zo goed waar we over moesten praten en het gesprek liep al snel dood.
de volgende avond kreeg ik weer een berichtje en weer liep het gesprek heel snel dood.
eergisteren besloot ik hem eens eerst te pingen, we hebben toen anderhalfuur gepraat. Eerst kwamen alle vragen van mij, maar daarna begon hij ook vragen te stellen en wat meer te praten. volgensmij wil hij wel graag met mij pingen, alleen weet hij niet wat hij moet zeggen, en dan stuurt hij domme smileys… beetje jammer

nu heb ik hem sinds eergisteren niet meer gesproken omdat ik wil dat hij weer eens een gesprek begint, maar dat doet hij dus niet. Moet ik wachten? of gewoon zelf weer een gesprek beginnen? Ik wil niet als een stalker overkomen en ik wil hem ook niet irriteren. En als ik al een gesprek begin, waar moet ik het dan met hem over hebben? ik ken hem eigenlijk bijna niet. ik weet zijn woonplaats, school, naam, leeftijd maar dat was het dan wel.

alvast bedankt

Vraag of die een keer wilt afspreken?
en als je dat nog niet wilt, gewoon weer beginnen met : heey! alles goed?

en vertel hem een keer dat je het feest leuk vond, vooral de momenten met hem :wink:

succes !

Inderdaad gewoon nog een keer een gesprek beginnen. Vraag of hij uitgaat en zo ja, waar dan. Zorg dat je daar dan ook bent en voilà, je ziet hem, kan met hem praten maar hoeft niet per se alleen met hem af te spreken. Dan zie je vanzelf wel of het goed klikt enzovoorts en afspreken kan daarna altijd nog. Succes!

hij heeft me al verteld dat hij altijd uitgaat in het dorp waar ik woon, dus als ik dan nogeens vraag waar hij heengaat… dan komt dat wel een beetje dom over toch?

Zeg dan, hé ga je dit weekend nog uit? Misschien zie ik je nog wel??

dat is wel een goed plan, maar ik mag waarschijnlijk niet uit :’(
maar is het niet een beetje stalkerig en wanhopig als ik wéér een gesprek begin?

Aargh ik heb precies hetzelfde! Ik denk, dat als je het gevoel hebt dat die jongen jou wel ziet zitten, dat hij precies hetzelfde denkt. Dat hij ook niet weet wat ie moet zeggen, waarover hij moet praten en ook niet als stalker wil overkomen. Begin dat gesprek gewoon, als hij echt kortaf begint te doen of niet reageert snap je wel dat hij geen zin heeft. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Ik durf ‘hem’ ook niet te smsen omdat ik zo bang ben dat ik stalkerig en opdringerig overkom…

Nou okee, mooi, dan weet je in ieder geval al waar hij altijd is! Dan vraag je inderdaad gewoon of hij er dit weekend nog heen gaat. :slightly_smiling_face: Zo ja, zorg dat je er ook bij bent! Zo nee, oh okee jammer, vraag je wat hij dan gaat doen. Gewoon veel vragen en dan komt t vanzelf wel goed :slightly_smiling_face: