Nieuwe crea uitdaging?

Glossfan, wat is een scrapbook x)

met allemaal kleine plaatjes en stickertjes een fotoalbum versieren. Google et is dan zie je wat ik bedoel.

Oja ik zie het ! Vet leuk

ga een huis bouwen van ijsstokjes
koop een skippybal en vraag of ze m willen inpakken
help een bejaardenclub met oversteken
ga je kamer pimpen
maak een fruitsalade en ga die verkopen

is dit misschien iets als je je verveelt? :stuck_out_tongue: het is geen uitdaging maar het is tenminste iets.

haha koop een skippybal en vraag of ze hem willen in pakken haha die vind ik echt geweldig :wink:
en dat huis van ijsstokkjes is ook lkeuk!
maar k zou het eerder met lucifer doen want anders moetj e zo veel ijsjes eten…
is dat erg dan?
vraag ik mezelf ineens af :wink:

k vind het wel uitdagingen :wink:

kaartenhuis bouwen, ben je lekker lang mee bezig. Zeg tegen je kleine broertje of zusje uitdrukkelijk: IK ben een KAARTENHUIS aan het bouwen DOE VOORZICHTIG het kan OMVALLEN niet STAMPEN. gegarandeerd dat hij/zij gaat stampen zodat je weer opnieuw kan beginnen.

Up

ga breien, allemaal kussensloophoesjes voor de sierkussentjes op je bed. Die je dan kan gaan bewerken met kralen of van die klosjes…

Je kan ook sieraden gaan maken met fimo klei, of met kralen? Maar fimo klei is leuker want als je het in het wit doet kan je het daarna gaan schilderen etc.

Zoek een foto van een uitzicht uit en ga die naschilderen, maar met maar 4 kleuren, dus roze, blauw, wit, en nog een kleur? Zo krijg je een heel grappig effect!:slight_smile:

Puzzlen…

Kleding naaien, ik ben nu bijvoorbeeld bezig met een blouse, Die mooi onder mijn rokje kan ofzo!:slight_smile:

Ehm; ja dan heb je ook nog strijkkralen waar je bijvoorbeeld leuke kerst firguurtjes mee kan maken! En dan in zo’n kerstkrans hangen die je aan de deur kan hangen!

Foto’s maken + Bewerken (met vriendinnen?)
Sieraden maken (of mobielhangers jwz., enz.)
Scrappen! (online of niet)
Tekenen (of schilderen, stift, potlood)
Wreck this journal,… (google maar :stuck_out_tongue:) ( Is een boek, met allerlei leuke opdrachtjes)

Xx&Veel plezier!