Nieuwe Collectie van de H&M!

hoihoi (:
ik ben even benieuwd wat jullie vinden van de nieuwe H&M collectie, het is voor de lente ongeveer bedoeld en er zijn allemaal nieuwe dingen op de site! alleen ik heb het idee dat het toch hetzelfde blijft qua kleding dat er niet veel verschilt in de collecties, dus drop hier je mening!
<3

Er is een heel groot H&M topic, die sticky is, boven aan de pagina. :wink:

ik vind die kleren een beetje eng :S

ik vind de kleuren en prints mooi
maar idd is een beetje eentoonig en het zelfde

http://27.media.tumblr.com/tumblr_le3w24cAr01qablhto1_500.gif

Niet veel nieuws.

beetje vroeg, wel leuk. ik bedoel, de winter is pas 8 dagen echt bezig ?

idd. heb collecties gehad waar ik zat te stuiteren achter de catalogus en dacht HEBBEN HEBBEN HEBBENNNNNNN maar nu zie ik helemaal niet zoveel boeiends.

Ik vind het wel heel leuk

ja ik ook! en Peanut Butter, dat is normaal hoor.

Het lijkt echt heel erg hard op de collectie van vorig jaar.

H&M lijkt gewoon altijd op elkaar.

H&M lijkt inderdaad elk jaar hetzelfde, maar ik heb al wel weer wat leuke dingetjes gezien & besteld (:

Ik vind de collectie superleuk en heb al heelveel besteld net haha. :]

Ik heb een leuke broek gezien… en dat was het wel.

Ik vind de laarzen van H&M eigenlijk niet zo van goed kwaliteit.

Ik vind er wel een paar leuke dingen tussen zitten, maar alle H&M collecties lijken op elkaar. Vooral in de dikke catalogi staan vaak dezelfde dingen. Apartere dingen komen vaak later pas.

Ik heb wel al een paar dingen besteld, maar ik was eigenlijk verrast dat alles al op voorraad was.

Ik wel anders… Ik heb de lichtbruine nepsuède laarzen van dit jaar, en ik loop er al 2 maanden non-stop op, en ze zijn nog steeds zo mooi. Behalve nadat ik nu dan door de vieze sneeuw ben gebanjerd, maar dat was ook niet zo slim van me. Dus nu heb ik nog een paar bestelt.

Maar ik vind de nieuwe collectie ook niet zo denderend, ik heb het gevoel dat ik het al eens eerder heb gezien…

Ik was in de winkel en ik had ze toen aangepast. Ik heb het dan ook over die nep suede laarzen, ik vond ze niet veel stevigheid geven en nogal slap! Maar voor de rest de pumps enzo zitten heerlijk.

Ik vind de meeste dingen niet zo mooi/speciaal, een paar dingen vind ik wel heel leuk.