Nieuwe Charlie (GTST)

Hee!

Gister was Tamara Brinkman voor het eerst te zien in GTST als Charlie, omdat de echte Charlie (Lieke van Lexmond) aan haar stembanden geopereerd is. Daarom kon ze 2 weken dus niet praten en had ze een vervangster nodig. De echte Charlie komt over 2 weken weer terug, maar de grote vraag:

Wat vinden jullie van deze vervangster als Charlie???

Ik vind deze leuker!
die andere vond ik irritant.

ik vind haar best wel heel slecht charlie spelen

Ze probeert Lieke te kopieeren, maar omdat ze het niet is, lukt het niet echt en komt het fake over.
Ik vind Charlie sowieso een irritant personage, dus tja, objectief ben ik niet helemaal :stuck_out_tongue: .

Maar we moeten er natuurlijk ook aan wennen, misschien willen we over 2 weken niet anders haha :stuck_out_tongue:

Ik vind de échte Charlie veel mooier!

Het is de bedoeling dat zij lieke kopieert. Zij MOET Lieke zijn.

Ik vind de echte charlie geweldig !
deze niet echt …

ik vind de echte charlie juist leuk.
ik vind deze niet echt…

omdat ik Lieke van Lexmond gewoon gewend ben, komt zij een beetje nep over.

eerlijk gezegd vind ik dat ze het best goed doet… ze lijkt er misschien niet echt op qua uiterlijk, maar ze speelt haar wel erg goed na! :grinning:

Naa ik vind het vreselijk.

Nou ik heb haar nog maar 1 aflevering gezien dus ik wacht het nog even af. Ik moet altijd even wennen bij iets nieuws.

Tsja gelukkig is het tijdelijk! Ik had echt even zoeits van wie is dat? toen ze binnen kwam! Dan kan ik me amper concentreren op wat ze al allemaal als Charlie heeft meegemaakt. Maar dit is ook niet de 2de Charlie hoor. Toen Aukje van Ginneken werd ingeruild voor een andere Charlie moest ik ook wennen.

Inderdaad, ik heb dat alleen niet meegemaakt want ik keek toen nog niet! Maar ik weet wel wat je bedoeld (heb wel wat stukjes van Aukje gezien).

haha ik dacht dat het gewoon een andere vriendin was ofzo :stuck_out_tongue:

Lieke van Lexmond is natuurlijk altijd ontzettend aanwezig als Charlie in de serie, dat mis ik een beetje van deze.

Ik vind haar best goed hoor. Het is inderdaad net zoals toen Aukje vervangen werd, is even wennen.
Ik moest steeds nadenken van: oh ja, ze is Charlie. Maar ik vind dat ze het goed doet.

ik vond aukje van ginneken de leukste charlie,
lieke vind ik irritant (my oppinion) en uhm
deze heb ik nog nie gezien… :blush: