Nieuwe Carry Slee film: Pijnstillers!

Er is vandaag bekend gemaakt dat er een nieuwe Carry Slee film wordt gemaakt de komende twee jaar. Best snel alweer na Spijt! Wat vinden jullie hiervan? Ik heb stiekem wel zin om me in te schrijven voor de pré-audities… maar ik heb helemaal geen ervaring (Dave Schram zei wel op twitter dat ze júist nieuw talent zochten…)

Ik heb geen idee of er al een topic hierover gemaakt is of waar dit hoort, maar ik gokte op hier.

Ik vind de films van Carry Slee echt vreselijk, en eigenlijk de boeken ook :’) sorry

Kan altijd proberen toch? Doe je ook weer ervaring op :wink:

Ik ken wat mensen die auditie hebben gedaan (zijn ervaren) ben ook een keer op auditie mee geweest voor een vriendin. Zij ging auditie doen en ik ging gewoon mee. Wou me toen des tijds ook inschrijven maar dat was mislukt en ik wou het daarna niet meer. Maar goed, toen zij der auditie had werd er aan mij gevraagd of ik auditie wou doen want ze vonden dat ik wel in het plaatje pasten van iemand (geen idee meer welke film dat was eigenlijk en welke rol) maar ik wou niet. Achteraf best wel spijt van gehad maar goed. Nu wil ik het niet meer.

Ben wel benieuwd hoeveel inschrijvingen ze krijgen.

Gewoon proberen. Niet geschoten altijd mis :wink:

In al die Carry Slee films spelen meestal echt de meest tenenkrommende acteurs en actrices. Maar dan ook echt tenenkrommend.

Lijkt me echt leuk om auditie te doen. Maar ik heb ook geen ervaring en een vriendin van mij gaat ook auditie doen en waarschijnlijk wordt ze hartstikke jaloers. Dus ik durf niet…

Hey,

Ik heb ook al een keer auditie gedaan en het is echt niet eng hoor :slightly_smiling_face:
Ik vond het ook eng maar uiteindelijk viel het harstikke mee.
Ik had toen ook nog geen ervaring en eens moet de eerste keer zijn toch?

De boeken zijn allemaal cliché prut van Carry Slee. Maar ik denk wel dat het slim is om auditie te doen voor zulke films. Voor de ervaring maar ook dat je meer kans hebt om uitgekozen te worden. Het lijkt mij best grappig om ooit keertje auditie te doen voor een film, gewoon kijken of het me lukt ook al heb ik 0,0 ervaring met acteren.

Ik heb jou wel eens gezien op een foto en ik vind jou echt mooi en wel een carryslee film type haha. Dus als je een beetje kan acteren zou ik zeggen; probeer het gewoon!!

Ik zelf heb nog steeds spijt dat ik een hele hoop jaren geleden niet heb geauditieerd daar, want ik had toen een handtekeningsessie op school ofzo waar carry slee was. En die zei uit zichzelf tegen me dat ik mee moest doen met de audities voor 1 van dr films, weet niet meer welke. maar niet gedaan. :’(

Ik vind de boeken trouwens geen clicheprut hoor. Het is geschreven voor een bepaalde leeftijd en kaart een hoop realistische problemen aan.Voor haar doelgroep vind ik dit zelf prima boeken.

Ja. Oké. Maar ik ben echt een lezer en toen ik die leeftijd had van haar doelgroep vond ik haar boeken nog steeds niet zo geweldig. Zo heeft iedereen zijn smaak natuurlijk.

Het lijkt mij ook wel grappig om me voor de pre-audities in te schrijven eigenlijk, ook al heb ik totaal geen ervaring… Heeft iemand een link ofzo?

Oh dat vind ik echt leuk om te horen haha! Ik vind juist dat ik totaal géén carry slee film type ben haha. ik denk dat ik tegen een vriendin gewoon voorstel om voor de grap mee te doen, en aangezien mijn vriendin zingt zou ze best een leuke ‘anouk’ kunnen zijn, een van de hoofdpersonen. Ik zou zelf auditie doen voor Sofie. Ook omdat ik haar karakter wel een beetje op die van mij vind lijken :’) Ze wordt verliefd op een Surinaamse jongen maar haar vader wil het niet, in het kort gezegd.

Oh dat is echt zonde ja! Zeker omdat Carry dat dan tegen je zei! En nu? Ben je te oud of gewoon geen zin in?

En het zijn inderdaad niet de beste boeken en de acteurs in zulke films vind ik ook niet heel goed spelen, maar ik ken slechtere haha!

Ik zou gewoon meedoen als je dat leuk lijkt.
De meeste carry slee films vond ik wel leuk, vond alleen spijt! niet zo goed.
Niet geschoten is altijd mis!

Volgens mij kun je je deze zaterdag (alleen dan) inschrijven met foto enzo. Als ze je een beetje in het plaatje vinden passen dan nodigen ze je uit voor de grote castingdag op 26 januari.

Gewoon doen! Ik ga ook een poging wagen , je hebt niks te verliezen.

Haha, weet jij al hoe het allemaal gaat?

Ik heb een keer auditie gedaan voor een film van Carry Slee. Was een erg leuke ervaring, maar de kans dat je door naar de volgende ronde gaat is zo klein. Sowieso is de kans dat je überhaupt uitgenodigd wordt om auditie te komen doen erg klein. Maar inderdaad, niet geschoten is altijd mis! Ik ga het dit jaar gewoon weer proberen denk ik.

Ik zou je gewoon inschrijven! Niet geschoten is altijd mis, toch? Een vriendin van me heeft in razend een klein rolletje gehad, met maar één zin, en dat verdiende ook zoooo goed. Ze heeft nu al wat grotere dingen gedaan dus het is sowieso een leuk opstapje, denk ik.