Nieuwe Carry Slee film: Pijnstillers!

Er is vandaag bekend gemaakt dat er een nieuwe Carry Slee film wordt gemaakt de komende twee jaar. Best snel alweer na Spijt! Wat vinden jullie hiervan? Ik heb stiekem wel zin om me in te schrijven voor de pré-audities… maar ik heb helemaal geen ervaring (Dave Schram zei wel op twitter dat ze júist nieuw talent zochten…)

Ik heb geen idee of er al een topic hierover gemaakt is of waar dit hoort, maar ik gokte op hier.

Ik vind de films van Carry Slee echt vreselijk, en eigenlijk de boeken ook :’) sorry

Kan altijd proberen toch? Doe je ook weer ervaring op :wink:

Ik ken wat mensen die auditie hebben gedaan (zijn ervaren) ben ook een keer op auditie mee geweest voor een vriendin. Zij ging auditie doen en ik ging gewoon mee. Wou me toen des tijds ook inschrijven maar dat was mislukt en ik wou het daarna niet meer. Maar goed, toen zij der auditie had werd er aan mij gevraagd of ik auditie wou doen want ze vonden dat ik wel in het plaatje pasten van iemand (geen idee meer welke film dat was eigenlijk en welke rol) maar ik wou niet. Achteraf best wel spijt van gehad maar goed. Nu wil ik het niet meer.

Ben wel benieuwd hoeveel inschrijvingen ze krijgen.

Gewoon proberen. Niet geschoten altijd mis :wink:

In al die Carry Slee films spelen meestal echt de meest tenenkrommende acteurs en actrices. Maar dan ook echt tenenkrommend.

Lijkt me echt leuk om auditie te doen. Maar ik heb ook geen ervaring en een vriendin van mij gaat ook auditie doen en waarschijnlijk wordt ze hartstikke jaloers. Dus ik durf niet…

Hey,

Ik heb ook al een keer auditie gedaan en het is echt niet eng hoor :slightly_smiling_face:
Ik vond het ook eng maar uiteindelijk viel het harstikke mee.
Ik had toen ook nog geen ervaring en eens moet de eerste keer zijn toch?