nieuwe camera

hoooi,

ik ga binnenkort een nieuwe camera kopen en ik zit te denken om misschien de canon ixus 85 IS te kopen. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand anders een andere camera die heel fijn is?

Wil je een digitale camera, spiegelreflex, welke prijs, enzovoort?

digitale camera ja, spiegelreflex hoeft niet per se en prijs tot ongeveer 500/600 ofzo. verder maakt het me allemaal niet zo veel uit, als hij maar goede kwaliteit en scherpe foto’s levert enzo!

ik heb laatst ook gezocht naar een nieuwe digitale camera. deze site helpt daar wel fijn bij vind ik. hier kan je ook verschillende camera’s met elkaar vergelijken. misschien heb jij er ook wat aan? ik heb in ieder geval gekozen voor de pentax optio m60. mijn vorige camera was ook een pentax en daar heb ik goede ervaringen mee gehad. makkelijk handelbaar. maar ik heb 'm nu al zo’n 5 à 6 jaar en hij heeft maar 3,5 megapixels ofzo… dus tijd voor een nieuwe! nouja, ik hoop dat je ook een goede camera vindt!
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera

ja, die site had ik ook al gevonden. maar ze hebben er daar echt zoveeel haha. maar in ieder geval heel erg bedankt!

Er zijn zoveel verschillende camera’s. Koop een merk waar je je goed bij voelt =D

ik ben gewoon heel blij met mijn paar weken
oude samsung s1070 hij kostte 100 euro en heeft 10
megapixels en 3 x optische zoom dacht ik. Hij is niet groot
en ik wit, roze, zwart en zilver verkrijgbaar. Ik heb hem van
de dixons maar zag em laats ook ergens voor 88 euro als aanbieding…
hm… weet niet meer waar!

Ik heb olympus fe-220.
Ik vind hem heel erg fijn, maar ik weet niet of het zo’n camera is die jij bedoelt.
Ik weet niet hoe duur deze camera is, omdat ik hem heb gekregen, maar ik denk zo’n 150/200 euro.

ik heb een canon ixus, eerst een 75 en nu een 95 geloof ik. ontzettend fijne camera’s ! bij die reclame van callum best dattie 50 dagen geen seks gaat hebben zie je ook de ixus even voorbijkomen trouwens XD.

uuup