Nieuwe camera

Hello ladies!
Ik ben binnenkort jarig en onze camera is kapot dus krijg ik met mijn verjaardag zeg maar een nieuwe camera…
Alleen nu ben ik erg kieskeurig en tsja, het budget is niet heel erg hoog max. 110/120 euro. Ik wil graag dat de camera mooie scherpe foto’s maakt, en dat er niet zo’n ‘datum merkje’ onder aan de foto staat. Ook zou ik graag willen dat de camera een film functie heeft, en een aardige macro stand heeft (goed scherpt stelt). Ik heb al het een en ander opgezocht op internet, maar ik kom er niet helemaal uit …
Daarom dat ik het jullie vraag, misschien dat jullie een camera hebben die je mij aanraadt?

Liefs!

ik vraag ook een camera vn me b’day. ik krijg de Samsung ST70, ik weet niet of ie aan je eisen voldoet (denk ut wel) maar hij heeft 14 megapixel en kan hd filmen :grinning:. hij was bij de mediamarkt voor maar 70 euries , weet niet of ie nu nog in de aanbieding is

De datumstempel kan je tegenwoordig bij alle digitale camera’s uitschakelen. :slightly_smiling_face:

ik heb de Samsung pl80. Super fijne camera, wanneer je hem op Smart zet stelt ie zelf scherp, en ook werkt dit met filmen!

Ooh bedankt voor de tips !
xxx

sony cybershot :slightly_smiling_face:
heb die zelf ook en die is rond de 100, vind het een erg goede camera.
12 megapixels en scherp beeld met heel veel functie’s en dergelijke.