Nieuwe camera voor natuurfoto's

Heayy allemaal,
Ik had even een vraagje,ik ga binnenkort naar Curacao,en wil daar natuurlijk mooie foto’s maken.
Nu zoek ik een camera die niet zo duur is (100-150 euro) en die goede foto’s maakt.
En details laat zien.
Want ik wil er natuurfoto’s mee maken.
Wie heeft er zo’n camera,of wie weet een goede?
Want ik weet écht niet veel van camera’s af,en die pixels enz…xD
Alvast Bedankt!
x :couplekiss_man_woman:
p.s. heb al zoekfunctie gebruikt maar daar werd mijn vraag niet beantwoord :pensive:

geen idee, maar Curacao is geweldig, ben er vorig jaar geweest!

Op de Fuji Finepix s1000fd heb je een speciaal knopje dat je landschap foto’s kan maken etc.
10 Mega pixel, 12x optische zoom en ¤120 - ¤130

Ik weet 't,heb er zo’n zin in…=)
Weetje nog een leuk plaatsje of winkeltje om naar toe tegaan?
En musthaves daar xD.

ik heb wel een mooi camera die maakt echt super mooi fotos,

Samsung L313 en hij is 13.6 mega pixels maar ik heb hem wel in engeland gekocht voor 99,99 euro maar volgens mij is het de zelfde prijs hier in nederland :stuck_out_tongue: mja gewoon een idee…

http://www.argos.co.uk/wcsstore/argos/images/78-5591978A71UC554556M.jpg

als je de zee in gaat is het ook leuk dat je en camera koopt voor onderwater.daar kan je hele mooie natuurfoto’s mee maken

Oowh goed idee !
Zo’n goedkope toch?
Of weet je ook een goeie camera die tegen water kan? =)

Zeker Nikon of Canon. Dat zijn de beste camera’s. Ik zou goed kijken naar de reviews van mensen op internet en niet zomaar een camera kopen. Als je een onderwater camera wil kan je een wegwerpcameraatje kopen die voor onderwater is, of je kan zo’n speciale onderwatercamera kopen die digitaal is. Waarschijnlijk heb je dan minde goede natuurfoto’s als foto’s onderwater. Of als je veel geld hebt een onderwaterhuis voor je camera kopen. Die zijn speciaal voor je camera gebouwd en zijn waarschijnlijk duurder als je camera zelf. Ik zou als ik jou was een camera van 120 euro (Zoals een Canon Ixus) & gewoon een onderwaterwegwerp cameraatje kopen.
Veel plezier btw :slightly_smiling_face:

Oow cool!
Is 13.6 mega pixel veel?
:flushed:
& Hoeveel x heeft op optimale (ofzo xD) zoom?
x

Dankjewel,ik ga echt genieten.
Hier heb ik echt wat aan =)
btw aan andere reacties natuurlijk ook :flushed:

ja voor een camera die is niet professional of duur 13.6megapixels is echt super goed! normaal is een camera 10 mega pixels of 11. mja op mijn camera heb je wel een speciale knop voor “landscapes” en je hebt ook “beauty shot” ik ben echt super blij met mijn camera :grinning: