Nieuwe broek gekocht

Hoi !

Ik heb pas een nieuwe broek gekocht via de online shop van C&A, ik had de reviews gelezen van de broek en de broek zal klein uitvallen, dus had maatje M besteld… het is een skinny broek model…

Toen de bestelling binnen kwam, was ik helemaal blij maar maatje M was dus te groot… ik kan ook niet meer ruilen heeft iemand tips hoe ik me broek kleiner kan maken of hoe je dat ook noemt?

Alvast bedankt, sorry dat dit een beetje onduidelijk berichtje is. :flushed:

-

Bel met de klantenservice van de C&A?

inderdaad in de droger gooien, helpt vaak het best

Dat van in de droger werkt maar heel tijdelijk… Waarom kan je hem niet meer ruilen? Je hebt hem toch alleen aangepast?

Ik heb hem online gekocht, en als je hem gepast heb kan je niet meer ruilen ofzo… En de saleverpakking zijn eigenlijk meteen weggegooid, doe ik de volgende keer ook niet meer…

In de winkel ruilen kan soms ook nog wel eens mogelijk zijn.

Hoezo kan je de broek niet meer ruilen? Wat raar! Je kan toch altijd ruilen, en anders even de klanten service bellen of naar de winkel gaan!

Je krijgt geen bon mee met het online bestellen, ik heb het via Wehkamp gedaan :slightly_smiling_face: Hierbij moet je alleen nog de sale verpakkingen hebben…

In de droger doen helpt niet, aangezien het hier om een broek gaat ben ik er 99,99% zeker van dat er stretch in zit. De broek zal dus elke keer als je hem draagt uitlopen, je kunt hem in laten nemen bij de tailleband maar dat zou betekenen dat je ook aan beide kanten een stukje bij de benen moet in nemen.

Warm wassen en in de droger

ik weet het niet, groeien

Bel gewoon de klantenservice en zeg dat je M hebt besteld maar achteraf toch te groot is. Misschien komen hun wel met een oplossing. Niet geschoten is altijd mis.

In de droger gooien! Of zoals iedereen al zei, de klantenservice van C&A bellen. :’)

Dit, bellen met wehkamp of op marktplaats zetten of hier in een verkooptopic.
Houden heeft geen zin als hij te groot is en een broek vermaken is wel veel werk en dat kost ook weer geld.

KLANTENSERVICE BELLEN. Wie weet zijn ze chill en zeggen ze dat je mag ruilen of iets…

Retouchering…

Soms heb je ook wel eens in de stad waar je woont zo’n turks winkeltje waar ze gordijnen maken etc, om daar je broek in te laten nemen is vet goedkoop.

Ik denk dat het wel duidelijk is dat je vindt dat ze de klantenservice moet bellen…

Waar is de broek te groot? Alleen bij de knoop zeg maar of is die ook te lang?

Hoihoi, sorry voor de late reactie ! Nou als ik hem aan doe zit die bij het kruis gewoon heel wijd als ik zit het is lastig uit te leggen…