Nieuwe Bourjois Foundation&Concealer

weer iets nieuw van bourjois; ff gauw gekopieerd van boujois site
Healthy Mix Foundation

De fruitkuur die je gezicht laat stralen!

Abrikoos > Uitstraling

Meloen > Hydratatie

Appel > Antioxidant

Gember > Verkwikkend

De textuur van Healthy is verrukkelijk en vloeibaar en smelt volledig samen met de huid, terwijl het gezicht wordt gehuld in licht. Een niet-vette formule die de huid laat ademen.

De formule is ontwikkeld voor alle huidtypes en geeft een egaal, halfmat, zeer natuurlijk en zeer betrouwbaar resultaat. De onvolmaaktheden worden vervaagd, de teint is egaal en zonder strepen of vlekken!

http://www.starwizz.com/wp-content/uploads/Beaute/Bourjois/HEALTHY.jpg

en de; Healthy Mix correcting concealer
De anti-wallen corrector Healthy Mix doet de teint ontwaken dankzij de formule met actieve fruitbestanddelen!

Deze formule verbergt de onvolmaaktheden op een natuurlijke wijze, zonder er teveel van te hoeven gebruiken.

Het corrigeert, zorgt voor een stralende huid en egaliseert, terwijl de huid wordt gehydrateerd, voor een mat en niet gepoederd resultaat.

Een specifieke formule vol met actieve fruitbestanddelen.

Als een ware held activeert de framboos de microcirculatie; de abrikoos zorgt voor een stralende teint en meloen controleert de vochtregulatie…

Niet te vergeten: de pigmenten tegen een doffe huid, zij onthullen een stralende huid!

Bij het aanbrengen smelt de vloeibare en verrukkelijke textuur moeiteloos samen met de huid en vervaagt direct de sporen van vermoeidheid.

iemand ervaring??

Ik wou deze vandaag gaan halen maar ze hadden hem nog niet in onze Kruidvat.
Jammer want ik ben ook reuzebenieuwd

Geen ervaring, wel benieuwd naar de prijs…

Is die niet voor de rijpere huid? :’)
Dat was bij de Etos in iedergeval geschreven.

Ik heb de concealer! Ben er opzich wel tevreden over, hij ruikt ‘lekker’ en ik zie er echt een stuk gezonder uit als ik het op heb. Alleen heb ik het gevoel dat de lijntjes onder mn ogen extra zichtbaar zijn en hij dekt niet goed genoeg om puistjes te camoufleren. Maar al met al wel een aanrader voor dat geld.

De concealer was 10,30 of 10,50 trouwens.

die is zoo fijn!

Ja ik heb de foundation!
Ik ben echt verkocht haha. Want hij maakt je huid vrij mat, maar je krijgt ondertussen wel een healthy glow. Hij blijft goed zitten, ziet er erg natuurlijk uit. En ruikt superlekker!

Laat iemand iéts wétén als hy verkrygbaar is in het kruidvat? (;
x

Ik d8 dat kruidvat geen bourjois make-up verkocht? Correct me if i’m wrong.

Ik hoop het wel… Weet iemand dat misschien?

bij ons verkopen ze inderdaad geen bourjois bij de kruidvat …

In belgië verkopen ze we bourjois bij het kruidvat.

Hebben ze die nu ook in België? Want wil er niet voor niets naartoe fietsen

k heb ze nog niet gezien, mr is ook wel ff geleden dat k in kruidvat ben geweest

Ik heb die nog niet in de kruidvat gezien en ik ben vorige week naar 2 kruidvat winkels(Antwerpen) geweest. Ik heb er niet écht op gelet want ik was op zoek naar iets anders, maar ik heb wel bij de Bourjois stand gekeken en ik kan me niet meer herinneren dat die daar stond.

Je kan toch ook gewoon naar de Etos of DA of DIO gaan?

Hij lijkt me wel fijn.
De Kruidvat heeft trouwens wel Bourjois, en de Etos heeft ook Bourjois.
Binnenkort ga ik maar even kijken in de winkel!

Etos heeft sowieso Bourjois!

ik heb hem vanmiddag bij de etos gehaald,
de foundation,
ik vind hem wel fijn!
ik heb een lichte huid en hij dekt goed en maakt mijn gezicht niet heel erg donker ofzo.

hij ruikt ook wel lekker :blush:

Ik heb 't getest in de Douglas (zelf, ik heb een hekel aan die mensen daar, want ze smeren me letterlijk ALTIJD het verkeerde aan!) en ik vond het 3x niks! Dikke spul, je ziet het ook echt heel erg, 'n soort plamuurlaag was 't. De concealer heb ik niet getest, maar daar verwacht ik ook niet veel van (de Bourjois concealers doen bij mij alles behalve wat ze moeten doen, diepezucht).