(Nieuwe) Bikerjasjes, hakken, kleding oa Zara/Riverisland/H&M/Only

Hey meiden,

Nadat mijn kledingkast letterlijk niet meer dicht ging, heb ik mijn kast uitgemest en kwam ik nog veel helemaal nieuwe of weinig gedragen spulletjes tegen… Zonde om deze in mijn kast te laten hangen!
Voor meer foto’s of info kun je een reactie achterlaten of even noten :slightly_smiling_face:

Nog een aantal dingetjes;

• Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van PostNL
  • De prijzen zijn exclusief verzendkosten
  • Ik ruil niet!
  • Als er geen prijs bij staat mag je bieden
  • Ik verzend alleen naar NL
    :afro:

1. Neopreen(?) biker jasje van de Riverisland, maat 8(xs). Prijskaartje zit er nog aan! 25 euro

1. Leerlook biker jasje van de Riverisland, maat 6 (xs). Niet zo veel gedragen omdat hij de helaas wat de klein is… 20 euro

1. Nog nooit gedragen, van de Riverisland, maat 6(xs). 10 euro

1. Mega (jurk) trui, van de Riverisland, maat 8(xs). Valt oversized dus kan zeker ook voor een grotere maat. Prijskaartje zit er nog aan. 10 euro

1. Vest Riverisland, maat 6(xs). Vind hem mij iets te krap zitten. Nog nooit gedragen! 10 euro.

1. Rode blazer h&m maat xs. 5 euro

1. Coolcat maat xs. 5 euro

1. Bloesje h&m maat xs. 5 euro

1. Bloesje Zara maat L. Ik droeg hem als oversized…

1. Skinny broek van Villa. maat xs(of s :flushed: zal ik zsm kijken) zat mij ietsjes te wijd…

1. Nog nooit gedragen hakken van de Riverisland! Maat 40. met hakken heb ik meest maat 39 en af en toe 40, maar deze vallen mij te groot. 25 euro!

1. Hakken h&m maat 39. 10 euro

1. Sleehakken h&m maat 39. 10 euro

1. Pacha’s, nog nooit gedragen! Maat 39. 15 euro!

1. Ketting van de Six

Ik heb nog wat meer dingetjes, dus deze zal ik binnenkort er op zetten! :slightly_smiling_face:

Succes met je verkoop… Upje :wink:

Thanks!^

Upp!